ژاوی و السد مقابل پرسپولیس زانو زدند

پرسپولیس موفق شد به جمع ۸ تیم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند.

ژاوی و السد مقابل پرسپولیس زانو زدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرسپولیس ایران موفق شد السد قدرتمندترین تیم قطر و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را شکست دهد. 

شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی عملکرد خوبی داشتند. او تیمش را با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعیدآقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، بشار رسن و عیسی آل کثیر وارد زمین کرد. ژاوی هم از تمام داشته های خود در این بازی استفاده کرد. 

در نیمه اول قدرت دو تیم برابر بود ولی پرسپولیس موقعیت های بهتری نسبت به رقیب خود داشت. در نیمه دوم با توصیه های کادر فنی، پرسپولیس توانست بازی بهتری انجام دهد. در این نیمه امید عالیشاه، کمال، عبدی و سید جلال هم به زمین آمدند. در این نیمه پرسپولیس دو بار تیر دروازه السد را به لرزه در آورد. این تیم چند موقعیت صد در صد خود را تبدیل به گل نکرد تا هوادارانش نگران شوند چون می گویند تیمی که نمی زند، می خورد. سرانجام در دقیقه 89 بود که با ارسال امید عالیشاه و ضربه سر عیسی آل کثیر قرمزها به گل رسیدند. بعد از این گل سیامک نعمتی از زمین بازی اخراج شد. با این وجود پرسپولیس به خوبی توانست از گل زده دفاع کند تا به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان برود. 

در واقع پرسپولیس به جمع 4 تیم نهایی لیگ قهرمانان در غرب رفت. 4 تیم هم از مرحله شرق صعود خواهند کرد. 

252 252

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان