عیادت مخفیانه صدر اعظم آلمان از ناوالنی

نشریه اشپیگل از عیادت مخفیانه آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان از الکسی ناوالنی در بیمارستان شاریته خبر داد.

عیادت مخفیانه صدر اعظم آلمان از ناوالنی

به گزارش اسپوتنیک، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به طور مخفیانه از الکسی ناوالنی که در بیمارستان شاریته در برلین تحت در درمان بود، عیادت کرد.

نشریه اشپیگل می نویسد؛ صدراعظم آلمان، کاملاً مخفیانه از چهره سرشناس اپوزیسیون روس در حالی که وی در بیمارستان شاریته برلین بستری بود، دیدار کرد.

بیستم ماه اوت الکسی ناوالنی  در راه بازگشت از شهر تومسک سیبری به مسکو در هواپیما  حالش بد شد و به همین دلیل هواپیما ناچار به فرود اضطراری در شهر اومسک شد. پزشکان اومسک تشخیص اصلی را نوعی اختلال متابولیک عنوان کردند که باعث افت شدید قند خون می شود. دلایل آن هنوز روشن نشده است، اما در بررسی ها و آزمایشات پزشکان اومسک، اثری از سم در خون ناوالنی یافت نشد.

ناوالنی برای معالجه به آلمان منتقل شد. دولت آلمان پیشتر اعلام کرد که بر اساس نتایج حاصله توسط  متخصصان یک آزمایشگاه نظامی در این کشور، الکسی ناوالنی با عنصری از گروه مواد سمی فلج کننده اعصاب موسوم به "نوویچوک" مسموم شده است. این در حالی است که وزارت خارجه روسیه گزارش های آلمانی ها  درباره ناوالنی را بی اساس دانسته است. کلینیک پزشکی شاریته در برلین روز دوشنبه اعلام کرد، که وضعیت سلامتی الکسی ناوالنی بهبود یافته و وی از حالت کما بیرون آمده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان