کشف روغن خوراکی احتکار شده در پایتخت

خبرگزاری مهر: سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در انباری در حوالی خیابان ابوریحان کالای اساسی و ضروری مردم را احتکار کرده است، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: تیمی از مأموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم مقدار زیادی روغن‌های خوراکی را احتکار کرده و قصد دارد روغن‌ها را با قیمت بالاتری از قیمت واقعی به بازار مصرف توزیع کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار از مرجع قضائی اخذ شد، افزود: روز گذشته تیمی از مأموران با هماهنگی‌های قضائی و حضور نمایندگان اصناف و تعزیرات حکومتی کالا به نشانی اعلامی اعزام و در بررسی از داخل انبار 14 هزار و 748 بطری روغن در مجموع 24 هزار و 705 لیتر روغن خوراکی احتکار شده کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام نظر کارشناسان ارزش ریالی کالاهای احتکار شده 2 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: پلیس با کسانی که بخواهند در بازار اختلال ایجاد کرده و با احتکار مایحتاج مردم، قیمت‌ها را بالا ببرند برابر قانون قاطعانه برخورد می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان