پایان جر و بحث یک ستاره با کادر پزشکی با دخالت پلیس قطر

ماجرای درگیری عجیب استقلالی‌ها در فرودگاه قطر

ورزش سه: شکست استقلال مقابل پاختاکور خیلی از مسائل را در این تیم بهم ریخته است و اوضاع آبی ها حالا بسیار آشفته تر از آن است که تصورش را کنید. بدهی های ریز و درشت امان مدیریت را بریده، وضعیت کادرفنی نامشخص است، درباره بقای بازیکنان کلیدی ابهام های زیادی وجود دارد و پنجره نقل و انتقالاتی نیز همچنان بسته است. در چنین شرایطی حواشی کوچک و بزرگ زیادی به وجود می آید که صدای اعتراض هواداران را بلند می‌کند. آخرین نمونه این حواشی هم به درگیری عجیب در فرودگاه جاسم بن حمد دوحه میان سیدحسین حسینی و یکی از اعضای کادر پزشکی این تیم در فرودگاه برمی‌گردد که صورت زشتی به اتفاقات این باشگاه بزرگ داده است.


ماجرا از جایی شروع شد که صبح روز گذشته خبری درباره شکستگی دنده سیدحسین حسینی در بازی با پاختاکور در رسانه‌ها منتشر شد. متن خبر حکایت از آن داشت که حسینی با وجود درد زیاد از ناحیه دنده برای استقلال به میدان رفته است. در این شرایط اما چند ساعت بعد از انتشار اخبار درباره شکستگی دنده حسینی دکتر کاوه ستوده پزشک آبی ها به تکذیب شکستگی در دنده این دروازه بان پرداخت.
کادر پزشکی استقلال اعتقاد داشتند که اگر دنده حسینی دچار شکستگی بود، او حتی توان راه رفتن هم نداشته و دردی که او احساس می کرده ربطی به شکستگی نداشته است. از طرفی آنها مدعی بودند اگر حسینی شکستگی دنده داشت هرگز اجازه بازی به او نمی‌دادند. به همین خاطر هم دکتر ستوده پزشک باتجربه استقلالی‌ها به تکذیب شکستگی دنده حسینی پرداخت.


این مصاحبه اما به مذاق دروازه بان شماره یک آبی ها که از قضا مقابل پاختاکور بازوبند کاپیتانی را هم بر دست بسته بود خوش نیامد. حسینی که در قطر هیچ صحبتی با کادرپزشکی انجام نداده بود، هنگام رسیدن اعضای استقلال به فرودگاه دوحه به سمت دکتر ستوده رفت و ناراحتی اش بابت مصاحبه او را بیان کرد. در ادامه سایر اعضای کادرپزشکی استقلال به ماجرا وارد شدند و صحبت های آنها به جر و بحث کشید تا جایی که همه اعضای تیم تحت تاثیر این درگیری لفظی قرار گرفتند. در این بین مهریزی، ماساژور استقلال با حسینی درگیری پیدا کرد و در نهایت کار به جایی رسید که پلیس فرودگاه وارد شد و به این غائله خاتمه داد.


از طرف دیگر برخی دیگر از بازیکنان هم به دلایل دیگری وارد این درگیری ها شدند تا اتفاقات عجیبی را در فرودگاه دوحه شاهد باشیم. اینکه بالا گرفتن جر و بحث ها و درگیری های لفظی پای پلیس قطر را به ماجرا باز می‌کند تا حواشی پایان یابد، آنهم در شرایطی که تیم استقلال به عنوان نماینده ایران به مسابقات لیگ قهرمانان رفته، اصلا وجهه خوبی ندارد.
به نظر می‌رسد حواشی استقلال به اوج خود رسیده و باید دید مدیران باشگاه چه تدبیری برای خروج از بحران کنونی دارند. هیات مدیره باشگاه باید هرچه سریع تر تصمیمات جدی درباره سرمربی و بدهی ها و بازیکنان و سایر مسائل بگیرد تا استقلال با شرایط بهتری فصل اینده لیگ برتر را آغاز کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان