کاهش دمای ۶ درجه‌ای هوای تهران

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی از کاهش دمای ۶ درجه‌ای هوای تهران خبر داد.

به گزارش تابناک ، «صادق ضیائیان» مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به ورود یک سامانه بارشی به کشور گفت: در پی سامانه‌ای که از دیروز به کشور نفوذ کرده است، بارش‌هایی را در استان‌های ساحلی دریای خزر داشتیم و در مازندران حتی تا 60 میلیمتر بارش رخ داد.

وی ادامه داد: امروز در استان گلستان این بارش ادامه خواهد داشت، همچنین در استان‌های خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی انتظار داریم امروز شاهد بارش‌هایی باشیم.

ضیائیان افزود: اواخر وقت امروز انتظار داریم در شمال شرقی استان تهران و همچنین ارتفاعات استان سمنان و تهران بارش‌هایی را مشاهده کنیم. روز چهارشنبه در مناطق شمال شرقی کشور کاهش دما ادامه خواهد داشت.

ضیائیان با اشاره به وضعیت تهران گفت: در تهران انتظار داریم امروز اوخر وقت در ارتفاعات و همچنین شمال شرق استان بارش‌های را داشته باشیم و همچنین احتمال بارش‌های پراکنده‌ای را برای امشب پیش‌بینی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دمای ثبت شده‌ی امروز در تهران نسبت به صبح روز قبل 6 درجه کاهش داشته است و برای دمای شهر تهران طی روزهای آینده روند کاهشی داریم، از روز چهارشنبه به بعد هم روند افزایش دما را خواهیم داشت، اگر تا دیروز دمای حداقل ما حدود 21 درجه بوده، دما به 14 یا 15 درجه می‌رسد و برای دمای حداکثر انتظار داریم، فردا ظهر به 21 الی 22 درجه برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان