ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی با سازمان منطقه آزاد قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر ضرورت هماهنگی و تعامل سازنده اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با این سازمان برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و فعالان اقتصادی جزیره قشم و فراهم ساختن بستری مناسب برای توسعه تجارت و کسب و کار در این جزیره تاکید کرد.

ضرورت تعامل سازنده تعزیرات حکومتی با سازمان منطقه آزاد قشم

به گزارش خبرآنلاین از قشم حمیدرضا مومنی روز دوشنبه در دیدار رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم با وی گفت: نقش نظارتی و کنترلی این اداره و برخورداری آن از اهرم های قانونی و قضایی، ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در عرصه تجارت و تولید منطقه آزاد قشم فراهم ساخته است.

وی با اشاره به اینکه استفاده بهینه از این ظرفیت و پتانسیل می تواند به شکوفایی تجارت و تولید در منطقه آزاد قشم کمک شایانی بکند، برآمادگی سازمان منطقه آزاد قشم برای همکاری با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم در جهت نیل به این هدف تاکید کرد.

مومنی تصریح کرد: برنامه ریزی های خوبی در راستای اجرای طرح شناسنامه دار شدن اصناف و واحدهای تجاری در منطقه آزاد قشم صورت گرفته که می تواند تاثیرات مثبت زیادی در حوزه مبارزه با تخلف و عرضه کالاهای غیرمجاز و قاچاق داشته باشد.

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در راستای نظارت بر فعالان اقتصادی صورت گرفته، افزود: هر اقدامی که موجب افزایش شفافیت، ساماندهی وضعیت فعالان اقتصادی و مقابله با ورود کالاهای غیرمجاز و قاچاق شود، مورد حمایت سازمان منطقه آزاد قشم خواهد بود.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین با اشاره به ساماندهی انبارها و نظارت شدید بر تامین کالاهای اساسی و مورد نیازمردم جزیره قشم تاکید کرد.

براساس این گزارش وحید ترکاشوند رییس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان قشم نیز در این دیدار با تقدیر از اقدامات سازمان منطقه آزاد قشم در مقابله با تخلفات در عرصه های تولید، توزیع و فروش کالا در قشم،  درخصوص ساماندهی اصناف و اتحادیه های صنفی، ساماندهی توزیع و عرضه میوه و تره بار و عقد تفاهم نامه بین این اداره و سازمان منطقه آزاد قشم، توضیحاتی را ارائه و بر آمادگی خود جهت همکاری و تعامل با این سازمان تاکید کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان