دروغ‌پردازی مشاور جدید کرونایی ترامپ

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ان بی سی نیوز، رابرت ردفیلد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا در اظهاراتی تاکید کرد: دکتر اسکات اطلس که به تازگی به تیم مقابله با ویروس کرونای دولت ترامپ ضافه شده است، اطلاعات و آمارهای گمراه کننده و نادرستی را درباره مسائل مختلف از جمله کارایی و تاثیر ماسک، آسیب پذیربودن جوانان در برابر ویروس کرونا با ترامپ به اشتراک می گذارد و رئیس جمهور آمریکا نیز این اطلاعات نادرست را به افکار عمومی القا می کند.

بر اساس این گزارش ردفیلد افزود: همه چیزهایی که او می گوید، نادرست است. دکتر اطلس هیچ سابقه ای در زمینه بیماری های عفونی یا سلامت و بهداشت عمومی ندارد.

دکتر اطلس در ماه اوت وارد کاخ سفید شده است. اکثر کارشناسان بهداشت سلامت بر این باورند که استفاده از ماسک تاثیر مهمی در جلوگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا دارد. ترامپ بارها این مساله را زیر سئوال برده است که آیا ماسک می تواند در جلوگیری از گسترش این ویروس موثر باشد یا نه.

ردفیلد گفت: اگر همه ما از ماسک استفاده کرده بودیم، این ویروس طی 8 تا 12 هفته پایان یافته بود.

مدیر مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا پیش بینی کرده است که بیشتر آمریکایی ها تا جولای 2021 میلادی در برابر ویروس کرونا واکسینه خواهند شد. انتظار می رود تا اواخر مارس یا اوایل آوریل بیش از 700 میلیون دوز واکسن کرونا در دسترس باشد که این مقدار واکسن برای 350 میلیون نفر کافی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان