۶۹درصد درخواست های مردم قشم از سوی سازمان منطقه آزاد جزیره پاسخ داده شد

مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: ۶۹درصد درخواست های ارایه شده از سوی مردم جزیره قشم به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدام و نتیجه آنها به درخواست کنندگان اعلام شده است.

69درصد درخواست های مردم قشم از سوی سازمان منطقه آزاد جزیره پاسخ داده شد

به گزارش خبرآنلاین از قشم نریمان توکلی جویباری روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: تعداد کل این درخواست ها 108 فقره بوده است که به  74 درخواست یعنی 69 درصد آنها از سوی سازمان منطقه آزاد قشم پاسخ  لازم داده شده است. 
وی گفت: 20 درصد کل این درخواست ها یعنی 22 درخواست  را هم به علت اینکه مدارک و مستندات لازم از سوی درخواست کنندگان ارائه نشده است و  به محض تکمیل مدارک از سوی درخواست کنندگان، اقدام لازم را برای اجابت خواسته های آنان انجام بدهیم.   
به گفته وی 12 درخواست باقی مانده هم که معادل 11درصد کل درخواست هاست نیز در دست بررسی کارشناسان ذیربط  در سازمان است تا به نحو مقتضی به آنها پاسخ داده شود.
توکلی جویباری درباره محتوای درخواست ها هم گفت: اهم درخواست ها مربوط به تقاضای زمین برای اجرای پروژه ها در زمینه های مسکونی، فرهنگی، ورزشی، عمرانی، تولیدی، صنعتی، فضای سبز و مانند اینها بوده است.
به گفته وی درخواست برای اشتغال، کسب مجوز برای راه اندازی کسب و کار و تمدید مجوزها از دیگر درخواست های ارایه شده به رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده است.
مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم همچنین از دیدارهای جداگانه  رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم با حدود 100نفر از فعالین حوزه گردشگری و همچنین حدود 70نفر از فعالین حوزه های صنعت، شیلات و دامداری جزیره قشم خبر داد و گفت: در این دیدارها مسایل و مشکلات این حوزه ها از سوی این فعالین مطرح  و پاسخ های لازم از سوی مدیرعامل و سایر معاونان و مدیران ذیربط  سازمان ارائه شد.
وی یادآور شد: درخواست های مردمی شخصا توسط خود درخواست کنندگان در دیدار چهره به چهره رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با مردم که در اواخر سال گذشته در محل مرکز بین المللی رشد قشم صورت گرفت، به سازمان ارائه شد.
توکلی جویباری تصریح کرد: با توجه به عنایت خاص مدیرعامل محترم به رسیدگی به درخواست های مردم جزیره قشم به زودی دیدار مردمی ایشان یا به شکل سابق یعنی چهره به چهره یا جهت رعایت پروتکل های بهداشتی بخاطر شیوع ویروس کرونا در قالب ویدیو کنفرانس برگزار خواهد شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان