تعویق جوایز فیلم هنگ‌کنگ به خاطر اکران نشدن فیلم‌ها

چهلمین دوره برگزاری جوایز فیلم هنگ‌کنگ تا فصل اول ۲۰۲۲ به تعویق افتاد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با توجه به پاندمی کرونا چهلمین دوره مراسم اهدای جوایز فیلم هنگ‌کنگ به فصل نخست سال ۲۰۲۲ موکول شد.

تعویق جوایز فیلم هنگ‌کنگ به خاطر اکران نشدن فیلم‌ها

چهلمین دوره برگزاری جوایز فیلم هنگ‌کنگ تا فصل اول 2022 به تعویق افتاد.
به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با توجه به پاندمی کرونا چهلمین دوره مراسم اهدای جوایز فیلم هنگ‌کنگ به فصل نخست سال 2022 موکول شد.

مسئولان اهدای این جوایز دیروز دوشنبه اعلام کردند با توجه به اینکه بسیاری از اکران‌های سینمایی لغو شده یا به تعویق افتاده است مراسمی در سال 2021 برگزار نمی‌کنند و به جای آن همه فیلم‌هایی که سال 2020 و 2021 اکران می‌شوند برای دوره 2022 در جوایز شرکت داده می‌شوند.

این در حالی است که مراسم امسال که قرار بود در ماه می برگزار شود به دلیل کرونا لغو شد و بعد به صورت برنامه‌ای آنلاین برگزار شد. سی وهشتمین دوره جوایز فیلم هنگ‌کنگ 14 آوریل 2019 به روال معمول برگزار شده بود.

سینماهای هنگ‌کنگ دو بار باز و بسته شدند زیرا موج دوم و سوم کرونا در این کشور خطرآفرین شد. سینماهای هنگ‌کنگ ابتدا از اواخر مارس تا 8 ماه می تعطیل شدند و بعد دوباره از 15 جولای تا پایان آگوست کار خود را متوقف کردند. اکنون سینماها دوباره باز هستند اما با توجه به فاصله‌گیری اجتماعی امکان فروش بلیت بیش از 50 درصد ظرفیت سینماها را ندارند.

در مجموع از ژانویه تا ژوئن امسال فروش سینماهای هنگ‌کنگ برابر با 37.8 میلیون دلار بوده است که در مقایسه با 135 میلیون دلار همین دوره زمانی در سال 2019 نشان دهنده کاهشی چشمگیر است.

سازمان سلامت هنگ‌کنگ روز دوشنبه اعلام کرد 10 مورد دیگر ابتلا به کرونا ویروس مشاهده شده که شمار کل مبتلایان را به رقم 5 هزار و 76 نفر می‌رساند. تاکنون 105 نفر از این بیماری در هنگ‌کنگ جان باخته‌اند.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان