آغاز گرجستانی جوایز سن سباستین را درو کرد

فیلم «آغاز» محصول کشور گرجستان جوایز شصت‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سن سباستین» را درو کرد

آغاز گرجستانی جوایز سن سباستین را درو کرد

فیلم «آغاز» محصول کشور گرجستان جوایز شصت‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم «سن سباستین» را درو کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از هالیوود ریپورتر، دائه کلومبگاشویلی (Dea Kulumbegashvili) کارگردان گرجی تبار با فیلم آغاز (Beginning) در اولین تجربه سینمایی خود موفق شد صدف طلایی بهترین فیلم و جایزه بهترین کارگردانی، بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن این دوره از جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین را از آنِ تیمش کند.

آغاز داستان زنی را روایت می‌کند که عبادتگاهش طی یک مراسم مذهبی به دست مردمان محلی به آتش کشیده می‌شود و اگرچه وی و همسرش یک ویدئو به عنوان مدرک جرم در دست دارند، تلاش‌هایشان برای اجرای عدالت از سوی پلیس محلی نادیده گرفته می‌شود.

این فیلم علاوه بر جشنواره سن سباستین به عنوان فیلم منتخب جشنواره‌های سینمایی بزرگی چون کن، تورنتو، بوسان و نیویورک نیز انتخاب شده است.

صدف نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره سن‌سباستین امسال برای بازی در فیلم یک دور دیگر (Another Round) ساخته توماس وینتربرگ کارگردان دانمارکی به صورت مشترک به مدس میکلسن، توماس بو لارسن، مگنوس میلانگ و لارس رانث اهدا شد.

جایزه بهترین فیلم از نگاه مخاطبان این جشنواره سینمایی نیز به فیلم پدر (The Father) ساخته فلورین زلر رمان‌نویس و کارگردان فرانسوی با بازی آنتونی هاپکینز و اولیویا کولمن رسید.

شصت‌وهشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم سن‌سباستین از 27 شهریور تا 5 مهر در شهر سن‌سباستین اسپانیا برگزار شد.

اشتراک گذاری در:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان