آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز، همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.

آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ فرشادپیله چی، رئیس جهاد دانشگاهی قزوین گفت: آزمون استخدامی شرکت کار و سازمان تأمین اجتماعی به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان و تأمین اجتماعی و اداره‌های کل بیمه‌ای قزوین به‌صورت قرارداد موقت، همزمان با سراسر کشور در قزوین برگزار می‌شود.
پیله‌چی با اشاره به آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین سازمان تأمین اجتماعی، تصریح کرد: این شرکت به‌منظور تأمین نیروی انسانی موردنیاز در مجموعه‌های مدیریت درمان، تأمین اجتماعی و ادارات کل بیمه‌ای در سراسر کشور به شکل قرارداد موقت شرکتی اقدام به جذب نیرو می‌کند.
او افزود: ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت کار و تأمین از سوم مهرماه آغازشده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.hrtc.ir تا دوازدهم مهرماه سال جاری در این آزمون ثبت‌نام کنند، کارت ورود به جلسه 29مهر از طریق سایت مرکز آزمون قابل دریافت بوده و آزمون روز جمعه دوم آبان ماه برگزار می‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین اظهار کرد: از طریق این آزمون 40نفر در تأمین اجتماعی استان قزوین در رشته‌های خدمات اداری، کمک پرستار (بهدار)، منشی، نگهبان، راننده آمبولانس جذب می‌شوند، متقاضیان در این رشته‌های باید مدرک دیپلم ریاضی، علوم تجربی یا علوم انسانی داشته باشند.
او تأکید کرد: با توجه به این‌که داشتن مدرک بهیاری برای شرکت‌کنندگان امتیاز محسوب می‌شود بنابراین این آزمون برای افرادی که دوره‌های کمک پرستاری جهاد دانشگاهی قزوین را پشت سر گذاشته‌اند فرصت مناسبی است.
پیله‌چی اظهار کرد: ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان، نزدیک‌ترین حوزه برگزاری آزمون به شهرستان اعلام‌شده داوطلب در فرم ثبت‌نام برای روز آزمون است که در فرم ثبت‌نام درج خواهند کرد. ساعت آغاز و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شـرکت در آزمون درج می‌شود و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان می‌رسد.
رئیس جهاد دانشگاهی قزوین بیان کرد: با توجه به این‌که برگزاری این آزمون بر عهده جهاددانشگاهی قزوین است به‌تمامی شرکت‌کنندگان این اطمینان خاطر را می‌دهیم که آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار می شود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان