گزارش ویدیویی: ایرانسل از حالا به فکر نسل ششم شبکه موبایل است

نسل پنجم شبکه موبایل آرام آرام راه خودش را به کشور باز می‌کند و همزمان با معرفی گوشی‌های ۵G، این تکنولوژی نیز فراگیرتر خواهد شد. ایرانسل اما فارغ از نسل پنجم، رویاهای بزرگ‌تری در سر دارد؛ رویایی به نام ۶G.

گزارش ویدیویی: ایرانسل از حالا به فکر نسل ششم شبکه موبایل است

نسل پنجم شبکه موبایل آرام آرام راه خودش را به کشور باز می‌کند و همزمان با معرفی گوشی‌های 5G، این تکنولوژی نیز فراگیرتر خواهد شد. ایرانسل اما فارغ از نسل پنجم، رویاهای بزرگ‌تری در سر دارد؛ رویایی به نام 6G.

بر اساس گفته‌های چند روز پیش «بیژن عباسی آرند»، مدیرعامل این اپراتور، ایرانسل از حالا به فکر نسل ششم شبکه موبایل است. او در بخشی از سخنرانی‌اش در مراسم «رونمایی از کاربست‌های 5G در ایران» گفت که از همین الان باید به فکر نسل ششم شبکه موبایل بود و از دانشگاهیان درخواست کرد تا نیم‌نگاهی به این تکنولوژی داشته باشند، چرا که کشورهای دیگر از الان به فکر هستند. او در همین رابطه گفت: «خوب است که دانشگاهیان ما نیز به این مساله توجه داشته باشند و زودتر از این‌ها به این فناوری نیم نگاهی داشته باشند. باید خیلی زودتر به سراغ تکنولوژی‌ها رفت.»

اما چرا مدیرعامل ایرانسل از نسل ششم شبکه موبایل صحبت می‌کند و این فناوری قرار است چه زمان ارائه شود و چه دستاوردی خواهد داشت؟ اگرچه هنوز اطلاعات محدودی از 6G منتشر شده و از طرفی هنوز چیزی قطعی نیست، اما تصمیم گرفتیم همین اطلاعات را با هم مرور کنیم. می‌توانید در این گزارش ویدیویی، نمایی اولیه از فناوری 6G و کاربردهای آن را ببینید.

بلیط هواپیما

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان