تفاوت بچه‌های امروز و دهه ۶۰ از نگاه عمو قناد

مجید قناد با انتقاد از برنامه‌سازی‌های تلویزیون در حوزه کودک در سال‌های اخیر، تاکید کرد باید بدانیم بچه‌های امروزی، با بچه‌های دهه ۶۰ خیلی فرق دارند.

تفاوت بچه‌های امروز و دهه 60 از نگاه عمو قناد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشستی تخصصی با موضوع کودکان و نوجوانان در ساختمان اداره‌کل روابط عمومی صداوسیما برگزار شد. در این نشست، مجید قناد از روزهای اوجِ برنامه‌های کودک و نوجوان تلویزیون گفت.

او توضیح داد: «ما زمانی در حوزه برنامه‌های کودک، بِرندسازی داشتیم اما تا آمدند جان بگیرند، قطع شدند. مانند «سنجد» و «هادی و هدی». در 15 سال اخیر ما آهنگی برای کودک که در خاطره‌ها مانده باشد نداریم. این‌ هم نوعی برندسازی بود و برایش تلاش می‌شد. یک دست صدا ندارد. خردسالان الان ما اگرچه خردسال‌اند، اما ذهن‌شان کودک است و ذهن کودکان، نوجوان است. باید روی این مسائل کار کنیم. بچه‌های الان، بچه‌های سال 1362 نیستند. ما باید خودمان را با آن‌ها همراه کنیم.»

قناد افزود: «در آن زمان‌ها، برنامه هنوز تمام نشده بود، ارزیابی می‌شد و ما باید توضیح می‌دادیم که چرا برنامه افت داشته است و یا اگر دیده شده چرا دیده شده است؟ این‌که حس کنیم زیره ذره‌بین هستیم، خوب است. فکر می‌کنم این نظرسنجی‌ها لازم است.»

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان