احیای صنعت فرهنگ چین همزمان با از سرگیری مشاغل و خطوط تولید

هفته نامه «بیجینگ ریویو» (bjreview) در خبری به رونق و شکوفایی صنعت فرهنگ چین در میان تلاش ها برای ازسرگیری مشاغل بعد از شیوع کرونا در این کشور پرداخت و نوشت چین به دنبال این است که همزمان با از سرگیری مشاغل و تولید در این کشور، به شتابی قوی در مسیر توسعه صنعت فرهنگ خود به صورت ارائه خدمات آفلاین و آنلاین برسد.

احیای صنعت فرهنگ چین همزمان با از سرگیری مشاغل و خطوط تولید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داده های ارائه شده از سوی اداره فرهنگ و گردشگری چین نشان می دهد که از تاریخ 24 سپتامبر تاکنون، مجموعا هزار و 162 سالن تئاتر که برابر با 53 درصد از سالن های نمایش موجود در کل کشور چین است، بازگشایی شده اند.

از طرف دیگر، بیش از 67 درصد از کافی نت ها و بیش از 94 درصد از مکان های عمومی که در آنجا رقص و سرود برگزار می شود نیز در سراسر چین فعالیت خود را از سر گرفته اند.

بیش از 5 هزار و 100 مکان تفریحی در چین نیز بازگشایی شده که این تعداد معادل تقریبا 33 درصد از کل مکان های تفریحی موجود در سراسر چین است.

صنعت فرهنگ چین در فضای اینترنت نیز شاهد رشد درآمد در نیمه اول سال 2020 میلادی بوده است؛‌ درآمدهای حاصل از اجراهای آنلاین و موزیک های اینترنتی در چین به ترتیب به بیش از 34 و 18 درصد درآمد ثبت شده در سال گذشته میلادی رسیده اند.

223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان