فرار مالیاتی چه عواقبی را برای ترامپ به همراه خواهد داشت؟

ایرنا نوشت: مایکل کوهن وکیل پیشین شخصی دونالد ترامپ رئیس جهوری آمریکا بر این باور است که او نگران دریافت صورتحساب و قبض‌هایی با اعداد و ارقام درشت از سازمان درآمدهای داخلی بابت جریمه‌های فریبکاری و بدهی‌های مالیاتی خود است.

فرار مالیاتی چه عواقبی را برای ترامپ به همراه خواهد داشت؟

به گزارش تارنمای یاهونیوز؛ کوهن پس از انتشار جزئیات فرار مالیاتی موکل سابقش  و پرداخت نکردن مالیات بر درآمد در بیش از 10 سال گذشته در روزنامه نیویورک تایمز در آستانه نخستین مناظره با جو بایدن رقیب دمکرات و انتخابات 2020 (13 آبان)، به این شبکه خبری گفت: بزرگ‌ترین نگرانی او دریافت صورت حساب سنگین مالیاتی، جریمه‌های کلاهبرداری، تقلب و پرداخت نکردن مالیات و شاید حتی جریمه تقلب مالیاتی است.

بر اساس این مقاله؛ ترامپ در هنگام مبارزات انتخاباتی 2016 و  سال پس از آن در مقام ریاست جمهوری، تنها 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

کوهن که افزون بر وکیل ترامپ، کارمند شرکت املاک و مستغلات او نیز بوده است، تردید او را در انتشار اطلاعات در باره عملکرد مالی خود و شرکتش، با نگرانی از پیامدهای حقوقی آن مرتبط دانست و افزود: پیشینه‌های مالی ترامپ نمونه‌های بسیار خوبی برای درک عمق فساد و جرائم اوست که هر چقدر بیشتر افشا می‌شود، او بیشتر به پنهانکاری روی می‌آورد.

کوهن در کتابش به نام "بی وفایی" که به تازگی منتشر شده، نوشته است تقریبا اطمینان دارد که ترامپ به صورت غیرقانونی از پرداخت مالیات بر درآمد فعالیت‌های مالی خودداری کرده و بدون شک موکل پیشینش مرتکب گونه‌ای کلاهبرداری و فریبکاری شده است.

اما ترامپ در رشته پیام های توییتری هرگونه فرار مالیاتی را رد کرده است.

311311

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان