صندلی‌های بزرگ و این افراد ناشناس

احمد سعادتمند با رای هیئت مدیره استقلال از مدیرعاملی این باشگاه برکنار و مهدی نوروزی به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

صندلی‌های بزرگ و این افراد ناشناس

نوروزی شد سرپرست باشگاه استقلال؛ نامی آنقدر ناآشنا که هرچقدر به مغزم فشار آوردم اسم کوچکش یادم نیامد! نوروزی چه کسی است؟ چند نفر از شما او را می شناسید؟ آهای استقلالی‌ها؛ شما او را می‌شناسید؟ معروفترین نوروزی که در استقلال حضور داشته دکتر نوروزی بوده. از شما چه پنهان، راستش اول فکر کردم‌ دکتر خودمان شده سرپرست باشگاه استقلال! اما با کمی پرس و جو متوجه شدیم رفیق شفیق احمد سعادتمند حالا سکان مدیریت این باشگاه را برعهده گرفته است.

فارغ از اینکه او چگونه سر از استقلال درآورده، بماند، اینکه اعضای هیئت مدیره بر چه اساس و کارنامه ای این پست مهم را به او دادند جای سوال دارد. این روزها میز مدیریت پرسپولیس و استقلال محله برو بیای افرادی شده که تاکنون هیچگاه در فوتبال نبوده اند و به قولی عکس با شورت ورزشی ندارند و حتی به بدیهیات مدیریت یک باشگاه و تیم ورزشی اشراف ندارند. مدیرانی که نتیجه اش می شود عدم پرداخت قرارداد برانکو، شفر و میلیاردها بدهی که این روزها این دو باشگاه پرطرفدار با آن دست و پنجه نرم می کند. مدیرانی که بدون هیچ تخصصی وارد می شوند و با بازیکنانی از جمله پولیانسکی و بودیمیر قرارداد امضا می کنند.

این روزها صندلی مدیریت پرسپولیس و استقلال شده سکوی پرتاب افرادی که تاکنون هیچوقت اسم آنها را نشنیده و حتی یکبار هم چهره آنها را در اطراف زمین فوتبال هم ندیده بودیم. کاش وزارت ورزش که متولی این دو باشگاه محسوب می شود، بیشتر از قبل به حضور این افراد در پرسپولیس و استقلال توجه کند. در روزگاری که امثال مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، طباطبایی و... جایی در فوتبال ما ندارند، نوروزی ها و رسول پناه ها می آیند و می شوند سرپرست دو تیم پرطرفدار که با احساسات میلیون ها هوادار بازی کنند. هوادارنی که دلخوشی جز پرسپولیس و استقلال ندارند.

راستی یک چیز دیگر؛همین الان شنیدم سعادتمند گفته که برکنار نشده است! البته تعجب نکردم،چرا که صندلی های مدیریتی در ایران قدرت زیادی دارند که آدم ها به همین راحتی بی خیالش نمی شوند!

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان