به دلیل همه گیری ویروس کرونا؛

رویداد D۲۳ کمپانی دیزنی تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

رویداد D۲۳ دیزنی، که یک گردهمایی دوسالانه برای طرفداران محصولا این کمپانی است تا سال ۲۰۲۲ به عقب افتاد.

رویداد D23 کمپانی دیزنی تا سال 2022 به تعویق افتاد

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با اعلام کمپانی دیزنی دوره جدید گردهمایی D23 که قرار بود در سال آینده برگزار شود تا سال 2020 به عقب افتاد.

هفتمین دوره این مراسم که دو سال یک بار برگزار می‌شود قرار بود تابستان سال آینده در کالیفرنیا اجرا شود که اکنون با اعلام جدید کمپانی از نهم تا یازدهم سپتامبر سال 2022 برگزار می‌شود. دیزنی اعلام کرد از این رویداد به عنوان آغازی بر 100 سالگی این کمپانی استفاده خواهد کرد. این شرکت در سال 1923 توسط والت دیزنی تاسیس شده بود.

رویداد D23 یک باشگاه رسمی برای طرفداران شرکت والت دیزنی است که در سال 2009 با اعلام باب ایگر تاسیس شد. اعضای این گروه و رویداد شامل تخفیف‌های متعدد و همینطور دسترسی زود به محتواها خواهند شد.

سال گذشته در دوره قبلی، یک نمایش بزرگ از مارول برگزار شد و همینطور تخفیف‌های زیادی برای ثبت نام در سرویس نمایش آنلاین کمپانی دیزنی به نام دیزنی پلاس اعمال شده بود. در این مراسم پیش نمایش فیلم‌هایی مثل «منجمد 2»، «به پیش»، «روح»، «بیوه سیاه»، «ابدی ها»، «جنگ ستارگان:خیزش اسکای واکر»، «مولان»، «تور جنگلی» و همینطور محصولاتی از کمپانی قرن بیستم فاکس مثل «فورد در برابر فراری» به نمایش گذاشته شد.

کمپانی دیزنی مجبور شده به دلیل همه گیری ویروس کرونا بسیاری از فیلم‌های خود را مثل «تور جنگلی»، «ابدی ها» و «بیوه سیاه» را به نمایش بگذارد.

گفتنی است پیش از این هم رویدادهای دیگری مثل کمیک کان سان دیگو که به جای حضوری به صورت آنلاین برگزار شد، به دلیل ویروس کرونا لغو شدند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان