سندرز:

ترامپ ۳۱۷‌هزار‌دلار به هند،‌پاناما و فیلیپین مالیات پرداخته

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با اشاره به پرداخت تنها ۷۵۰ دلار مالیات توسط رئیس جمهور این کشور در سال نخست ریاست جمهوری نوشت که ترامپ ۳۱۷ هزار دلار به سه کشور هند، پاناما و فیلیپین مالیات پرداخت کرده است.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر به فرار مالیاتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «در حالی که ترامپ فقط 750 دلار به عنوان مالیات بر درآمد در نخستین سال ریاست جمهوری خود پرداخت کرده، وی بیش از 317 هزار دلار مالیات به هند، پاناما و فیلیپین پرداخت کرده است.»

وی در ادامه این پیام توئیتری نوشت که این میزان پرداخت مالیات به آمریکا و مالیات پرداخت شده به سه کشور دیگر چطور با شعار انتخاباتی ترامپ که «نخست آمریکا» بوده تطابق پیدا می‌کند؟

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته طی یک گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است فقط 750 دلار مالیات پرداخت کرده است.

این گزارش افزود: ترامپ در 10 سال از 15 سال گذشته هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است و علت آن نیز این بوده است که به سازمان‌های مالیاتی گفته بوده که بیشتر از پولی که به دست آورده است ضرر کرده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ تنها رئیس جمهور معاصر است که پرونده‌های مالیاتی خود را علنی نکرده است در سال اول ریاست جمهوری خود (2017) نیز فقط 750 دلار به حکومت فدرال مالیات داده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان