برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه کلاسیک

خانم‌هایی که سبک کلاسیک را دوست دارند، کمتر پیش می‌آید که به سراغ سبک‌های مدرن باشند. رابطه آن‌ها با رایحه‌های کلاسیک، برای هر فردی جذاب به نظر می‌رسد.

به جرئت می‌توان اذعان کرد خانم‌هایی که به دنبال برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه کلاسیک هستند، همواره سبک‌های اصیل و خاص را می‌پسندند. خانم‌هایی که سبک کلاسیک را دوست دارند، کمتر پیش می‌آید که به سراغ سبک‌های مدرن باشند. رابطه آن‌ها با رایحه‌های کلاسیک، برای هر فردی جذاب به نظر می‌رسد. به طوری که خانم‌های عاشق سبک کلاسیک با تکرار موسیقی‌ها، فیلم‌ها و حتی بازیگران کلاسیک، احساس خوبی دارند. این احساس خوب آن‌ها، نشئت گرفته از اصالت و ریشه‌دار بودن کالاها و رفتارهای کلاسیک است. اگر دوست دارید از اصالت رایحه‌های کلاسیک لذت ببرید حتما به خوش آرا سربزنید

چرا خانم‌ها عطرهای کلاسیک را بیشتر دوست دارند؟

  • استفاده از عطر کلاسیک همانند خواندن یک شعر کلاسیک است

داشتن عطر و ادکلن زنانه کلاسیک همانند خواندن یک شعر کلاسیک است. هر بار که شما از آن ادکلن اسپری می‌کنید، نگرش تازه و جدیدی خواهید داشت. این احساس شما دقیقا مشابه با وقتی است که یک شعر کلاسیک را دوباره می‌خوانید.

  • جذابیت شیشه نگهداری عطر کلاسیک خیلی بیشتر است

از طرفی جذابیت جعبه و شیشه عطر و ادکلن زنانه کلاسیک اشتیاق استفاده از آن‌ها را چندین برابر می‌کند. این درحالی است که شیشه‌های عطر و ادکلن مدرن به صورت جداگانه طراحی می‌شوند. به صورتی که در بسیاری از موارد هیچ ارتباطی بین نوع رایحه عطر و ظاهر آن وجود ندارد و یا این هماهنگی بسیار کم است.

  • در ترکیبات عطر و ادکلن کلاسیک زنانه، عناصر مضر کمی وجود دارد

بهتر است بدانید که پسندیدن رایحه، تنها معیار و ملاک انتخاب یک عطر زنانه نیست. نوع پوست، شخصیت و سایر ویژگی‌های جسمی رابطه مستقیمی با روحیات هر فرد دارند. حال، در انتخاب عطر و ادکلن که پیوند تنگاتنگی با روحیات افراد دارد، می‌بایست به این ویژگی‌ها نیز توجه داشته باشید.

به طور دقیق نمی‌توان گفت که چه تعداد از عطرهای مدرن و چه تعداد از عطرهای کلاسیک عناصر مضر کمتری دارند. اما می‌توان بیان کرد که کدام یک از انواع عطرهای زنانه، دارای عناصر مضر کمتری هستند. از طرفی، رایحه‌های خوشبو جزء جدایی ناپذیر یک استایل زنانه خاص هستند که نمی‌شود نبود آن‌ها را نادیده گرفت. لذا، خانم‌هایی که پوست و ریه حساسی دارند، بهتر است از عطر و ادکلن زنانه کلاسیک استفاده کنند.

اگر یک زن قدرتمند هستید، عطر و ادکلن زنانه الیزابت آردن فیفت اونو خریداری کنید

عطر و ادکلن الیزابت آردن جزء برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه کلاسیک می‌باشد. دلیل برتر بودن این عطر نسبت به سایر برندهای عطر زنانه کلاسیک، رایحه آن است. رایحه عطر و ادکلن زنانه الیزابت از نوع گل و میوه بوده و در عین حال، طبع آن نیز معتدل می‌باشد. به گونه‌ای که ویژگی‌های عطر زنانه الیزابت آردن، بیانگوی شخصیت یک زن قدرتمند است.

برخی از ویژگی‌های یک زن قدرتمند که عطر و ادکلن زنانه الیزابت آردن را انتخاب می‌کند، عبارتند از:

  • زنان قدرتمند می‌توانند شکست‌های خود را بپذیرند.
  • بحث آزادی در انتخاب، برای این دسته از خانم‌ها اهمیت زیادی دارد.
  • خانم‌های قدرتمند به تنهایی خود عشق می‌ورزند.
  • رشد شخصی و افزایش اعتماد به نفس از ویژگی‌های بارز یک خانم قدرتمند است.
  • زنان قوی همواره قاطع هستند و در کار خود هیچ‌گاه شک و تردیدی ندارند.
  • زنان قوی هم دیگران را دوست دارند و هم از سوی دیگران دوست داشته می‌شوند.

قیمت عطر و ادکلن زنانه الیزابت آردن بین بازه 300 هزار تومان تا 2 میلیون تومان می‌باشد. اگر تصمیم دارید که برای دوستان خود، یک عطر تهیه کنید؛ عطرهای کلاسیک و زنانه الیزابت آردن گزینه بسیار ایده‌آلی هستند.

عطر و ادکلن  زنانه الیزابت آردن فیفت اونو اونلی ان‌وای‌سی برای آن دسته از خانم‌هایی مناسب است که رایحه خنک دوست دارند. اگر می‌خواهید بدانید که دوست‌تان این نوع عطر را دوست دارد، باید ویژگی‌های زیر را در رفتارهای او جستجو کنید.

  • خانم‌هایی که رایحه خنک دوست دارند، مدیریت و برنامه ریزی دقیقی دارند.
  • آن‌ها هیچ وقت به مسائل بیهوده نمی‌پردازند.
  • هدف مشخصی دارند و به طور اصولی پیش می‌روند.

اگر دوست شما رفتارهای زیر را دارد، عطر و ادکلن زنانه الیزابت آردن فیفت اونیو-خیابان پنجم به او هدیه بدهید.

  • شخصیت استواری دارد.
  • باهوش است و ذکاوت او در میان دوستانش زبانزد عام و خاص است.
  • اعتماد به نفس زیادی دارد و هیچگاه از انجام کار جدیدی ترس ندارد.

اگر فعالیت زیادی در طی روز دارید، عطر و ادکلن زنانه هامر را انتخاب کنید

برند هامر از سال 2004 در لیست برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه کلاسیک قرار دارد. خانم‌هایی که عاشق رایحه تلخ این عطر و ادکلن زنانه هستند، فعالیت‌های زیادی دارند. دلیل فعالیت زیاد این دست از خانم‌ها، وجود انگیزه بزرگ در درون آن‌ها است. لذا، این خانم‌ها اصرار زیادی دارند که زندگی‌شان مطابق میل آن‌ها بگذرد.

حقایق زیادی درباره خصوصیات رفتاری خانم‌هایی که  ادکلن زنانه هامر را دوست دارند، وجود دارد. اولین ویژگی این افراد، اعتماد به نفس بالا می‌باشد. آن‌ها هیچ مخفی‌کاری ندارند و صادقانه رفتار می‌کنند. صمیمیت زیادی در رفتار این دست از خانم‌ها وجود دارد و به راحتی احساسات خود را ابراز می‌کنند.

خوب است در رابطه با نت‌های عطر و ادکلن زنانه هامر بدانید که این ادکلن کاملا از نوع تلخ است. به همین خاطر، هیچ گیاه عطری طبیعی یا گل‌های خوشبو جزو عناصر تشکیل دهنده نت‌های آن نیستند. نت‌های نخستین، میانی و پایانی عطر زنانه هامر، احساس آرامش درونی و اعتماد به‌ نفس را در شما ایجاد می‌کنند.

اگر تلفیقی از رایحه‌های خنک، تند و شیرین را می‌پسندید، عطر و ادکلن زنانه جنیفر لوپز تهیه کنید

برند جنیفر لوپز یکی از برترین برندهای عطر و ادکلن زنانه کلاسیک است که طرفداران زیادی هم دارد. عموما خانم‌های جوان و خوش‌سلیقه از عطرهای برند جنیفر لوپز استفاده می‌کنند.

عطر ادکلن جنیفر لوپز لایو Jennifer Lopez Live

جنیفر لوپز یک فرد سلبریتی آمریکایی است که در نیویورک متولد شده است. عطر جنیفر لوپز هم نام خود را از این هنرپیشه آمریکایی گرفته‌ است. طراحی خاص و متفاوت روی شیشه‌های عطر زنانه که با خطوط منحنی شکل گرفته‌اند، سبب محبوبیت آن‌ها شده است. برای نمونه، عطر ادکلن جنیفر لوپز لایو Jennifer Lopez Live با سایر عطر و ادکلن‌هایی که رایحه گُلی و میوه‌ای دارند، بسیار متفاوت است. این عطر در سال 2005 روانه بازار فروش جهانی شد. هم‌اکنون نیز این محصول آرایشی با کیفیت بسیار زیادی تولید می‌شود. قیمت تمام شده عطر و ادکلن زنانه جنیفر لوپز لایو در حدود 400 هزار تومان است. اما بعضی از فروشگاه‌های عطر و ادکلن سعی دارند که دوستداران این عطر را به خرید با قیمت کمتری، ترغیب کنند. این درحالی است که محصولات ارزان‌تر اغلب تقلبی هستند و از کیفیت بالایی برخودار نمی‌باشند.

سایر عطرهای زنانه جنیفر لوپز که در بین خانم‌های شیفته عطر کلاسیک محبوبیت زیادی دارد، عبارتند از:

  • عطر جنیفر لوپز استیل
  • عطر جنیفر لوپز گلو
  • عطر زنانه جنیفر لوپز دسئو

اگر شیفته عطرهای آلمانی هستید، عطر و ادکلن زنانه جوپ را اسپری کنید

خانم‌های جوان زیادی هستند که عطر و ادکلن زنانه کلاسیک ساخته کشور آلمان را دوست دارند. برند جوپ یک برند آلمانی می‌باشد و تا به حال، بیشتر از 38 عدد عطر و ادکلن را در کارنامه مالی خود به ثبت رسانده است. در اولین سال شروع به کار برند جوپ در آلمان، عطر و ادکلن زنانه JOOP! Femme به بازار معرفی شد. در دو سال بعد، عطر مردانه جوپ با نام JOOP! Homme از سوی این برند تولید شد. هر دوی این محصولات با این که به تازگی تولید شده بودند، فروش میلیاردی داشتند. هم‌اکنون نیز طرفداران بسیار زیادی برای تهیه عطرهای زنانه جوپ وجود دارند. قیمت عطر و ادکلن‌های زنانه این برند چیزی در حدود 400 هزار تومان تا 1 میلیون تومان می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان