واکنش واعظی به ادعای دخالت دولت در بورس / برخی از انقلابی ها به دنبال تطهیر آمریکا هستند

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: دولت در بورس دخالت نمی‌کند، اما وظیفه صیانت و مراقبت  از سرمایه‌های خرد را دارد تا نفوذی‌ها کاری نکنند که سرمایه‌های خرد متضرر شود

واکنش واعظی به ادعای دخالت دولت در بورس / برخی از انقلابی ها به دنبال تطهیر آمریکا هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیأت دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین ارز مورد نیاز وزارت بهداشت، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تأمین شده است.

وی افزود: همانند همه دستگاه‌های دیگر ارز مورد نیاز وزارت بهداشت با تأخیر همراه بود و از حدود 10 روز قبل که رقم تخصیص داده شد، وزیر بهداشت در تلاش برای تأمین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این داروها و مواد اولیه برسد.

اهم سخنان محمود واعظی را در ادامه به نقل از مهر می‌خوانید؛

* آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رئیس‌جمهور درست است اما نمی دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که رئیس جمهور به دنبال نفرین آمریکا است. اینکه برخی که انقلابی هستند و دنبال تطهیر آمریکا هستند را نمی فهمم. به خاطر نگاه جناحی و سیاسی و نگاهی که به انتخابات 1400 دارند می‌خواهند همه چیز را فدا کنند.  



*بورس سازوکار خاص خود دارد که به آن شکل می‌دهد. بارها و بارها همه مسوولان گفته‌اند بورس جای نیست که هیجانی به آن وارد شده یا از آن خارج شویم. بورس محلی برای سرمایه گذاری میان مدت و بلند مدت است و کسانی که در میان مدت و بلند مدت در بورس سرمایه گذاری می‌کنند، سود بیشتری خواهند داشت. که باید در این زمینه به مردم اطلاع رسانی شده و فرهنگ سازی انجام شود.

* دولت در بورس دخالت نمی‌کند، اما وظیفه صیانت و مراقبت  از سرمایه‌های خرد را دارد تا نفوذی‌ها کاری نکنند که سرمایه‌های خرد متضرر شود ما از بورس حمایت کرده و آن را رها نمی‌کنیم. کسی که فکر می‌کند دولت روزانه باید در بورس دخالت کند از ساز و کار بورس آگاهی ندارد.

*{در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ}: اصلاً نمی‌توان نام آن را مناظره گذاشت، هیچ کجای دنیا چنین مناظره‌ای نمی‌کنند. حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی‌کنند.

*در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه رئیس جمهور اجازه معرفی وزیر زن ندارد}: رئیس جمهور براساس شایستگی وزیر انتخاب می‌کند، نه براساس قومیت یا جنسیت. برای انتخاب وزیر کمیته‌ای تشکیل می‌شود و آن کمیته گزینه‌های مختلف را بررسی کرده و بهترین گزینه را انتخاب می‌کند.

*{درباره مطرح شدن پیشنهاد استعفای رئیس جمهور توسط برخی سیاسیون}: یک نفر مطلبی نوشته که تیتر آن خبر با متن هم خوانی ندارد او(نویسنده) نمی‌گوید رئیس جمهور استعفا دهد بلکه می گوید، نمی‌گذارند رئیس جمهور کار کند. رئیس جمهور فردی نیست که فقط در زمان گل و بلبل و وقتی پول و امکانات است رئیس جمهور باشد و وقتی این همه مشکل از کرونا تا تحریم وجود دارد، استعفا دهد.

* رئیس جمهور تا روز آخر کار خود به مردم بدهکار است و وظیفه خود می‌داند که خدمت گذار مردم باشد. ما شرمنده مردم هسیتم و تلاش می‌کنیم از همه ابزارهای خود بهره گرفته تا گشایشی در کار مردم ایجاد کنیم.



216219

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان