افزایش تعداد سفرهای متروی شهرجدید هشتگرد

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد اعلام کرد که به منظور رفاه مردم، شمار سفرهای قطار شهری شهرجدید هشتگرد- کرج افزایش یافت.

افزایش تعداد سفرهای متروی شهرجدید هشتگرد

به گزارش خبرآنلاین از البرز : «مسعود حق لطفی» ضمن اعلام این خبر گفت: با  رفع بخشی از مشکل سیگنالینگ  ایستگاه مترو و اهتمام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد  تعداد سفرهای روزانه مترو از 10  سفربه 14 سفر افزایش یافته است.

وی افزود: ساعت حرکت مترو شهرجدید هشتگرد به گلشهر و بالعکس تغییر یافته و حرکت اولین قطار از شهرجدید هشتگرد به گلشهر از 6 صبح الی 15 تعیین شده است و ساعات حرکت از گلشهر به شهرجدید هشتگرد از 5:15 صبح الی 14:15 خواهد بود.

حق لطفی گفت: این برنامه برای روزهای غیر تعطیل است و متروی شهر جدید هشتگرد به گلشهر در روزهای تعطیل نیز سرویس‌دهی  با تاخیر 45 دقیقه‌ای نسبت به روزهای عادی خواهد بود.

وی علت تاخیر 45 دقیقه‌ای روزهای تعطیل را بارگیری مسافر و تکمیل ظرفیت تعیین شده برای  قطار ذکر کرد.

حق لطفی بیان داشت : بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمده تا پایان پاییز سال جاری تعداد سفرها دوباره  افزایش می‌یابد.

وی  از صاحبان مشاغل شهرستان ساوجبلاغ خواست تا از مترو به عنوان مطمئن‌ترین و منظم‌ترین وسیله جابه‌جایی برای ایاب و ذهاب کارکنان ادارات استفاده کنند.

 بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد زمان حرکت قطارها از شهر جدید هشتگرد به گلشهر به ترتیب در ساعت 6 ، 7:30،   9 ، 10:30 ، 12،_ 13:30 و 15 است.

همچنین زمان حرکت قطار از گلشهر به شهر جدید هشتگرد در ساعات 5:15 ، 6:45 ، 8:15 ، 9:45 ، 11:15،  12:45 و 14: 15 خواهد بود.

46

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان