از دروغ تا حماقت؛ بازتاب مناظره روسای جمهوری آمریکا در رسانه های عربی

در تحلیل این پایگاه خبری آمده است؛"جو بایدن در مناظره روز گذشته ترامپ را دروغگو خطاب کرد و حتی در بخشی به او گفت:"می شود خفه شوی مرد؟" باید همچنین در خصوص ترامپ گفت:هرچه او تا اینجا گفته دروغ است ، من اینجا نیستم که به دروغ های او جواب بدهم ، همه می دانند که او دروغگو است." با این وجود ترامپ هم ساکت نشد و به اظهارات بایدن پاسخ داد.
این مناظره از ابتدا به یک درگیری لفظی مبدل شد و دو طرف اختلافات گسترده ای در زمینه های مختلف داشتند.
روزنامه المدن لبنان هم در این خصوص نوشت: ترامپ کنترل خودش را کاملا از دست داده بود. این مناظره به یک جدال تمام عیار مبدل شد. ترامپ بارها به رقیب خودش حمله کرد و کلام او را قطع می کرد حتی وارد جدال با کریس والاس مجری برنامه شد. در واقع او کنترلی بر رفتار خودش نداشت. البته این روش ترامپ کاملا قابل پیش بینی بود همانطور که از این سبک در مناظره های سال 2016 استفاده می کرد و سعی می کرد به طرف مقابل خودش توهین کند.
روزنامه البیان امارات هم مناظره روز گذشته را مجادله سخت کلامی بین دو نامزد شامل بر توهین های شخصی و خروج از موضوعات مرتبط دانست تا جایی که مجری برنامه بارها مجبور شد صحبت های دو نامزد را قطع کند.
در تحلیل البیان آمده است:دو طرف اتهامات شخصی زیادی را نسبت به هم مطرح کردند در جوی که بسیار ملتهب و مضطرب به نظر می رسید. اضطراب دو طرف از دقایق ابتدایی به وضوع دیده می شد جایی که ترامپ و بایدن بارها کلام یکدیگر را قطع کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان