مناسب‌ترین کفش‌ها برای استایل مینیمال

سبک زندگی مدرن امروز و سرعت اتفاقات و تحولات برای کسانی که مشغله های فراوان دارند مجال پیروی و پیگیری آخرین تحولات صنعت مد را نمی دهد.

مناسب‌ترین کفش‌ها برای استایل مینیمال

اگر شما هم از زمره افرادی هستید که زمان زیادی برای بررسی تطابق پوشش خود با مد روز ندارید اما در عین حال تمایل دارید که در قالبی غیر رسمی نیز پوشش شما مطابق روز باشد بهترین پیشنهاد برای شما استایل مینیمال است.
اما پیش از آن باید دید که اصلا استایل مینیمال چیست ؟
استایل مینیمال چیست؟
مینیمالیسم، نوعی نگرش است که در همۀ ابعاد زندگی انسان مدرن بازتاب یافته است. استایل مینیمال زنانه، در واقع، به معنای پیاده کردنِ معیارها و عناصرِ کلاسیک در قالب مدرن و امروزی است. اگر استایل کلاسیک را دوست دارید؛ اما می ‌خواهید کمی امروزی ‌تر باشد و سلیقۀ خودتان هم در انتخاب لباس‌ هایتان دخیل باشد، استایل مینیمال ، بهترین انتخاب شما خواهد بود. کسی که بر اساس استایل کلاسیک مینیمال لباس می ‌پوشد، ظاهری ساده و بی‌ زرق و برق دارد و استایلش همیشه بر اساس استانداردهای جهانی جذاب است. لباس ‌های مینیمال را می‌ توانید سال‌ های سال بپوشید، بدون اینکه از چرخۀ مُد خارج شون؛. در واقع، استایل مینیمال باید بازتاب درون شما باشد.
افزودن این سبک از لباس پوشیدن به لباس پوشیدن روزمره سبب می شود که بسیار راحت تر بپوشیم و هم چنین راحتی بیشتری برای ما فراهم می کند.
رنگ مناسب برای استایل مینیمال
بیشتر طرفداران استایل مینیمال، فقط رنگ ‌های سفید، خاکستری، سرمه ای و مشکی را انتخاب می ‌کنند؛ اما استایل مینیمال، به معنی حذفِ همۀ رنگ ‌ها و اکتفا کردن به چند رنگ محدود نیست. شما می ‌توانید رنگ ‌های مختف را با رنگ ‌های خنثی بپوشید؛ برای مثال، می ‌توانید یک تیشرت یا شومیز رنگ روشن را به همراه شلوار جین مشکی یا شلوار دمپا بپوشید، کفش اسپورت تک رنگ را فراموش نکنید. یا برای مثال، می ‌توانید یک تاپ فوکسیه رنگ (ترکیبی از صورتی و بنفش) را به همراه شلوار سرخ رنگ و یک کفش کژوال در یکی از رنگهای سفید، مشکی ، طوسی ، خاکستری و حتی سورمه ای ) انتخاب کنید.
در انتخاب رنگ لباس مناسب برای استایل باید نکات زیادی را در نظر بگیرید؛ برای مثال، اگر می‌ خواهید یک کفش چرم بخرید و بعد از آن، قصد خریدن کفش چرم دیگری را ندارید، به هیچ وجه نباید کفش چرم قرمز را انتخاب کنید، بلکه باید کفش چرم مشکی، خاکستری یا سرمه ای و حتی قهوه بخرید تا بتوانید آن را به همراه هر لباس دیگری بپوشید.
همیشه یادتان باشد که نباید کل لباس‌ ها و کفش‌هایتان یک رنگ باشند، بلکه می توان رنگ‌های هم طیف را در کنار یکدیگر قرار دهید؛ برای مثال، مشکی یا سرمه ای را با کمی سفید یا آبی کبالتی ترکیب کنید؛ اما به یاد داشته باشید که گران ‌ترین لباس ها و کفش هایتان باید به رنگ‌ های خنثی باشند، نه رنگ ‌های دیگر. شاید رنگ مشکی را دوست نداشته باشید؛ اما یادتان نرود که مشکی هیچ وقت از چرخۀ مُد خارج نمی ‌شود و به علاوه، اساس استایل مینیمال است.

برای داشتن سبک مینیمال کفش های کتانی چرم را فراموش نکنید ….این کفش‌های کتانی پایه و اساس سبک مینیمالیستی را تشکیل می دهد.
انواعی از کفش های کالج زنانه و مردانه نیز هستند که در سبک مینیمال کاربرد فوق العاده ای دارند که اگر درست انتخاب شوند علاوه بر اینکه شما را از سبک خشک و کلاسیک دور می کنند تنافری با سادگی و وقار شما نخواهند داشت.
حتی یک کفش مشکی پاشنه بلند زنانه و ساده نیز می تواند بخشی از استایل مینیمال شما باشد .
برای داشتن سبک مینیمال فروشگاه‌های کفش ملی انواع متنوی از کفش‌های این سبک را در اختیار شما قرار می‌دهد. کافی است به یکی از فروشگاه‌های کفش ملی در سراسر کشور مراجعه کنید یا سری به فروشگاه آنلاین کفش ملی به نشانی shop.mellishoes.ir بزنید 

45/223227

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان