آتش نشانان منطقه آزاد قشم خون اهداء کردند / تصاویر

جمعی از آتش نشانان واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم با شرکت در پویش اهداء خون آتش نشانان تحت عنوان « آتش نشان خون بخش » با حضور در واحد خونگیری پایگاه انتقال خون جزیره قشم خون اهداء کردند.

آتش نشانان منطقه آزاد قشم خون اهداء کردند / تصاویر

به گزارش خبرآنلاین از قشم، رییس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی قشم این اقدام آتش نشانان قشم را که مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد، در راستای انجام وظایف انسانی آنها ارزیابی کرد و گفت: این افراد که با پذیرش مخاطرات متعدد ناشی از حریق و آتش سوزی، پیوسته آماده جانفشانی برای نجات هم نوعان خود هستند با شرکت دراین پویش و اهداء خون خود، اوج نوعدوستی شان  را به نمایش گذاشتند.
نجم‌الدین فریدونی با بیان اینکه آتش نشانان برای حادثه دیدگانی که تا خاکستر شدن، زمانی بیش فاصله ندارند، مهربان ترین آشنا هستند، افزود: به نقش و ارزش این افراد، کسانی که گرفتار حادثه شده اند و با حضور بموقع و فداکاری آتش نشانان، نجات پیدا کرده اند، به خوبی واقف هستند.
وی با تقدیر از حمایت های بی شائبه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی منطقه آزاد قشم و بخصوص آتش نشانان شاغل در این واحد بر ضرورت ارتقاء جایگاه اجتماعی آتش نشانان و معرفی شغل  آنها به عنوان یک شغل مقدس و انسانی در جامعه تاکید کرد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان