تجلیل از پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی / تصاویر

در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر جانباز و خانواده شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

تجلیل از پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی / تصاویر

 به گزارش خبرآنلاین از انزلی: در مراسمی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و معاونان سازمان آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر جانباز و خانواده شهدای سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد.

دکتر سید حجت مهدوی معاون فرهنگی اجتماعی و امور گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست با اشاره به ضرورت مرور سیره شهدا و گام برداشتن در راه شهدا بیان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند نگذارید یاد و نام شهدا در هیاهو زمانه خاموش شود و برگزاری این جلسات به عنوان یک اصل مهم و ضروری است تا با مرور سیره شهدا به وظایف خود در قبال شهدا  اشراف بیشتری داشته باشیم و بتوانیم طبق خواسته آنان به کشور خدمت کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از کیان اسلامی افزود : در این مسیر مقدس آنهایی که رفتنند کار حسینی کردند و آنهایی که مانند باید کار زینبی کنند و عقیده شهیدان را که اسطوره های بی بدیل کشور هستند را معرفی کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد انزلی در جمع پرسنل ایثارگر ، جانباز و خانواده شهدا خاطرنشان کرد : همه ما از دفاع مقدس خاطراتی داریم و وقتی شما عزیزان را می بینیم این خاطرات ارزشمند برایمان نمایان می شود و تداعی خاطرات مسئولیتمان را در قبال عزیزانی که در راه حفظ کشور از جانشان گذشتند دو چندان میکند.

در ادامه این مراسم از سوی دکتر روزبهان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی از پرسنل ایثارگر، جانباز و خانواده معظم شهدای شاغل در سازمان تجلیل شد و جمعی از ایثارگران و خانواده شهدا نیز از مدیرعامل سازمان به عنوان ایثارگر و خانواده شهید با اهدای لوح یادبود تجلیل بعمل آوردند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان