آشنایی با ترندهای دکوراسیون داخلی

سبک های صنعتی و رترو از این دست هستند که ظاهرا به این زودی ها قصد ندارند دلمان را بزنند و قدیمی و از مُد افتاده شوند. در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم و نمونه هایی از هر کدام را می بینیم تا به ایده چیدمان بهتری برسیم.

هر ساله سبک و طرح های متفاوتی در تمامی حوزه های طراحی و دکوراسیون داخلی ترند می شوند ولی در این بین مواردی هم هستند که تاریخ مصرف ندارند و همیشه جزء گزینه های محبوب و منتخب بسیاری از بلاگرها و طراحان می مانند و در نتیجه در لیست خرید ما نیز جا دارند... مواردی که ترندهای همیشگی هستند! در میان سبک های دکوراسیون داخلی نیز چند سبک هستند که در دهه های اخیر همیشه پرطرفدار مانده اند.

سبک های صنعتی و رترو از این دست هستند که ظاهرا به این زودی ها قصد ندارند دلمان را بزنند و قدیمی و از مُد افتاده شوند. در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم و نمونه هایی از هر کدام را می بینیم  تا به ایده چیدمان بهتری برسیم.

ایده چیدمان

ترند دکوراسیون صنعتی:

شاید این سبک را در برخی از کافه های امروزی و مدرنی که بیشتر متریال استفاده شده در آن ها چوب، بتن، سیمان، آجر و فلز است و سیم کشی ها یا لوله کشی ها همه نمایان هستند، دیده باشید. در این سبک که از اوایل قرن بیستم متداول شد و تا به امروز ادامه دارد، پالت رنگی غالب، رنگ های خنثی و طیف طوسی را شامل می شود. ترکیب بین مبلمان های نو و قدیمی، استفاده از متریال ها بدون پرداخت و با ظاهری کاملا طبیعی در این سبک بسیار به چشم می خورد. یکی از جلوه های سبک دکوراسیون صنعتی که تاثیر زیادی بر طراحی مبلمان و وسایل دکوراسیون داخلی نیز داشته، تلفیق چوب و فلز است که امروزه وسایل زیادی با این طرح را در فروشگاه ها می بینیم.

ترند سبک دکوراسیون

ترند سبک دکوراسیون رترو:

اگر فردی هستید که بین انتخاب سبک مدرن و وسایل قدیمی و نوستالژیک گیر کرده اید پس شاید سبک رترو دقیقا همان چیزی است که به دنبالش هستید. در چیدمان به سبک رترو از طراحی مبلمان دهه های 60 و 70 میلادی استفاده می شود و بیشتر مبلمان به صورت مکعبی، تمام پارچه و یا ترکیبی از چوب و فلز یا چوب و پارچه هستند.

ترکیب رنگی غالب این سبک شامل رنگ های زنده و براق است و استفاده از پترن یا پارچه های طرح دار در سبک رترو بیشتر به چشم می خورد و تزیینات و المان های دکوراتیو و بعضاً خاطره انگیز بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. مثلا یک خانه با رنگ های گرم، فرش های سنتی یا مدرن، یک صندلی راک چوبی کلاسیک در یک گوشه و مبلمان مدرن، تصویر کاملی از یک خانه به سبک رترو است.

دکوراسیون داخلی

واقعیت این است که خیلی از ما در هنگام انتخاب و خرید مبلمان یا سبک چیدمان خانه مان به دو واژه مدرن یا کلاسیک بیشتر بر می خوریم ولی سبک های زیادی هستند که کافی است قبل از خرید کمی وقت بگذاریم و بیشتر با آن ها آشنا شویم تا انتخاب بهتری داشته باشیم و در آخر در خانه خودمان بنشینیم و از انتخاب های خودمان لذت ببریم. گاهی هم کافی است در معرض انتخاب های متنوع باشیم تا حس نکنیم فقط باید بین مبل های ال تمام پارچه یا مبل های استیل سلطنتی انتخاب کنیم! یکی از پیشنهادها می تواند مراجعه به فروشگاه های آنلاین و یا اپلیکیشن های دکوراسیون داخلی باشد که می توانند در مدت زمان کوتاه هم ایده های متنوعی را در اختیار ما قرار دهند و هم می توانند پیشنهادهای خرید بهتری داشته باشند. پس اگر تصمیم دارید در انتخاب مبلمان از تکنولوژی استفاده کنید میی توانیم سایت و اپلیکیشن دکوراسیون داخلی سه کنج را به شما معرفی کنیم. اگر از این پیشنهاد راضی بودید می توانید آن را به دیگران هم معرفی کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان