نشست مدیران شرکت‌های توزیع با وزیر نیرو برای بررسی جزئیات اجرای طرح برق امید

صبح امروز نشست هم‌اندیشی مدیران عامل، اعضای هیئت ‌مدیره و مدیران دفاتر روابط عمومی شرکت‌های توزیع نیروی برق سراسر کشور با حضور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت توانیر به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

نشست مدیران شرکت‌های توزیع با وزیر نیرو برای بررسی جزئیات اجرای طرح برق امید

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی این نشست به صورت ویدئو کنفرانس با هدف بررسی، تشریح جزئیات و نحوه اجرای طرح برق امید برگزار شد.
گفتنی است طرح برق امید با هدف نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه برق در بخش خانگی در سال 99 به تصویب هیئت وزیران رسیده که بنابر اعلام وزیر نیرو این طرح به صورت سراسری از آبان ماه سال جاری جهت تغییر نگرش مصرف کنندگان بخش خانگی به استفاده صحیح از منابع انرژی و حفظ محیط زیست اجرا می‌شود.
در این نشست وزیر نیرو اصلاح الگوی مصرف همه خانوارهای ایرانی را ارمغان اجرایی شدن طرح برق امید دانست و ابراز امیدواری کرد: وزارت نیرو، طرح‌های تشویقی مختلفی را برای عبور از پیک بار اجرا کرده است و امیدواریم با اجرایی شدن طرح برق امید شاهد اصلاح الگوی مصرف خانوارهای ایرانی و صرفه جویی در مصرف برق باشیم.
در ادامه این نشست افراد حاضر به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در زمینه اجرای طرح برق امید پرداختند و جزئیات و نحوه اجرای این طرح تشریح شد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان