دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش اسلامشهر

فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت:با دستگیری ۳۰ نفر از اراذل و اوباش در سطح شهرستان اسلامشهر۱۴ قبضه سلاح گرم و تعداد زیادی سلاح سرد کشف و ضبط شد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت عمومی شهرستان و برخورد با کسانی که می‌خواهند قانون شکنی کنند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی 30 نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار در سطح منطقه شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با تأکید بر اینکه برقراری نظم و امنیت منطقه و ایجاد آرامش و احساس امنیت برای شهروندان از مأموریت‌های ویژه پلیس است، گفت: در طی روز‌های گذشته با انجام اقدامات پلیسی ضمن شناسایی مخفی‌گاه‌ها و مراکز تردد افراد هنجارشکن، با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی این افراد که عمدتاً از اراذل و اوباش سابقه‌دار هستند دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: تا زمانی که اراذل و اوباش بخواهند در منطقه عرض اندام کنند و امنیت روانی، اجتماعی و عمومی شهر را به هم بزند و مخل آسایش شهروندان شوند پلیس با تمام قوا و توان با آن‌ها برخورد می‌کند، نظم و امنیت عمومی شهرستان خط قرمز نیروی انتظامی است.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با دستگیری این 30 نفر از اراذل و اوباش تعداد 10 قبضه اسلحه کمری، 2 قبضه اسلحه جنگی، 2قبضه اسلحه شکاری به همراه تعداد زیادی سلاح سرد، کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش و همکاری مردم با نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت در منطقه، خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی می‌توانند علاوه بر استمداد کمک از نیروی انتظامی از طریق تلفن 110 هرگونه انتقاد، پیشنهاد و اظهارنظر درباره عملکرد مأمورین نیروی انتظامی را از طریق شماره تلفن 197 واحد نظارت و بازرسی ناجا اطلاع‌رسانی کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان