همه چیز درباره رنگ کردن گلدان با استفاده از رنگ های مختلف

این مقاله شما با انواع رنگ های گلدان و نحوه رنگ کردن آن ها آشنا می کنیم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

همه چیز درباره رنگ کردن گلدان با استفاده از رنگ های مختلف

گلدان ها یکی از وسایلی می باشند که می توانند بعد از یک مدتی یک نواخت شده و دل شما را بزند. می توانید با استفاده از رنگ ها شکل و شمایلی جدید روی گلدان ها ایجاد کنید و یکنواختی آن ها را از بین ببرید.

رنگ کردن گلدان با رنگ های ساده

رنگ کردن گلدان

در واقع با رنگ آمیزی گلدان می توانید گلدان های قدیمی را زیبا تر کنید و از آن ها مجددا استفاده کنید. می توانید در حین رنگ کردن کمی خلاقیت به خرج بدهید و گلدان های خود را زیبا تر کنید. در ادامه رنگ کردن گلدان ها را به روش های گوناگون برای شما مطرح می کنیم تا با استفاده از نکات مهم و کاربردی بتوانید برای خود گلدان های لوکس و شیک تهیه کنید.

رنگ سفید

رنگ سفید یکی از رنگ هایی می باشد که می توانید برای گلدان های سفالی از آن استفاده کنید و علاوه بر این که این رنگ به تنهایی زیبا می باشد می توانید روی این رنگ ساده نقاشی های دیگر بکشید و گلدان خود را تزئین کنید. البته اگر گیاهان شما رشد بالایی دارند رنگ سفید تنها می تواند با رنگ سبز گل ها کنتراست خوبی ایجاد کند و چهره گلخانه شما را تغییر بدهد.

رنگ مشکی

یکی از ایده های دیگر برای رنگ کردن گلدان ها این است که آن ها را با رنگ مشکی رنگ کنید. در واقع رنگ مشکی می تواند یک نواختی زیبایی در سطح گلدان ها ایجاد کرده و زیبایی دو چندانی به گل های شما بدهد. در نظر داشته باشید که می توانید روی این گلدان ها اسم خود و عزیزانتان را بنویسید و به آن ها هدیه بدهید. البته می توانید روی هر گلدان نام خود گل را نیز یادداشت کنید.

رنگ طلایی یکی از رنگ هایی است که می تواند به لوکس شدن منزل شما کمک کند

طلایی

شاید شما هم بخواهید مطابق با مد روز پیش بروید. در این صورت می دانید که گلدان های طلایی می تواند بر شیک بودن خانه شما بیفزاید. می توانید از رنگ های طلایی برای گلدان های خود استفاده کنید تا زیبایی آن دو برابر شود.

رنگ های پفی

رنگ های پفی یکی از انواع رنگ هایی می باشد که می توانید از آن ها برای تزئین گلدان های خود استفاده کنید و جلوه ویژه ای به گلدان ها بدهید. این رنگ ها را می توانید از لوازم التحریر ها تهیه کنید. باید بدانید که این رنگ ها را می توانید به دست کودکانتان بسپارید و همراه آن ها لحظات شادی را سپری کنید.

استفاده از آبرنگ و گواش

یکی دیگر از رنگ هایی که می توانید برای گلدان های خود استفاده کنید آبرنگ ها و گواش ها می باشند. می توانید این نوع رنگ ها را از فروشگاه های لوازم التحریر تهیه کنید و به رنگ کردن گلدان های خود بپردازید. در نظر داشته باشید که رنگ های صنعتی بو بسیار زننده ای دارند و ممکن است مشکلات بسیار زیادی برای شما ایجاد کنند بنابراین بهتر است از این رنگ ها استفاده نکنید و به جای آن از آبرنگ و گواش استفاده کنید که بوی بدی ندارند. البته می توانید گلدان های خود را به دست فرزندانتان بدهید و از آن ها بخواهید که روی هر گلدان را نقاشی کنند.

استفاده  از رنگ های اکلیلی

برای رنگ کردن گلدان می توانید از رنگ های اکلیلی استفاده کنید و با استفاده از این رنگ ها طرح های زیبایی را برای گلدان های خود بکشید و به زیبایی آن ها بیفزایید.

رنگ های براق یکی از انواع رنگ هایی می باشد که می توانید برای زیبایی گلدان ها از آن ها استفاده کنید.

رنگ های براق

رنگ های براق هم یکی از گزینه های مناسبی می باشد که می تواند به گلدان های شما چهره ای جدید بدهد و به زیبا تر شده منزل شما کمک می کند. باید بدانید که این رنگ ها ممکن است بوی زننده ای داشته باشند بنابراین بهتر است در محیطی گلدان های خود را رنگ کنید که تهویه ای مناسب داشته باشد تا مشکلات تنفسی برای شما ایجاد نشود.

استفاده از تور های طرح دار و رنگ ها

در نظر داشته باشید که یکی از راه های رنگ آمیزی گلدان این است که شما یکی از تور های طرح دار را انتخاب کنید و آن را روی گلدان قرار بدهید و گلدان را رنگ کنید و قبل از این که رنگ خشک شود بهتر است تو را از گلدان جدا کنید. با این کار می بینید که طرح تور روی گلدان افتاده است و شما یک طرح بی نظیر روی گلدان های خود دارید.

نحوه رنگ آمیزی گلدان

باید بدانید که می توانید به سادگی گلدان را رنگ کنید ولی اگر می خواهید روی گلدان طرح خاصی ایجاد کنید می توانید از قبل با یک مداد طرح مورد نظر را روی گلدان بکشید و سپس آن را رنگ کنید و یا می توانید از طرح های آماده برای ایجاد طرح روی گلدان استفاده کنید. این طرح ها روی گلدان می چسبد و شما می توانید قسمت های خالی را رنگ کنید و بعد از این که کار تمام شد این طرح ها را از گلدان جدا کنید.

تزئین گلدان با روش های ساده

تزئین گلدان با چند راه ساده

در نظر داشته باشید که می توانید با استفاده از وسایلی بسیار ساده گلدان هایی که در دست دارید را جذاب کنید و به زیبایی آن ها بیفزایید.

استفاده از سنگ و پولک

یکی از وسایلی که می توانید با استفاده از آن ظاهر گلدان های قدیمی خود را جدید کنید استفاده از سنگ و پولک می باشد. پولک ها را می توانید از مغازه های خرازی تهیه کنید و با یک طرح از پیش تعیین شده به تغییر گلدان های خودتان بپردازید.

استفاده از کنف

استفاده از کنف ها یکی از ساده ترین و کاربردی ترین راه هایی است که می توانید با آن ها در ظاهر گلدان های خود تغییرات بسیار زیادی ایجاد کنید و گلدان های ساده خود را سنتی کنید و زیبایی دو چندانی به منزل خود بدهید و فضای منزل خود را سنتی تر کنید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مقابل سایر مقالات آرگا در زمینه تزئین گلدان سفالی و تزئین گلدان شیشه ای را مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان