آرایش صورت با لباس زرشکی و چند نکته ساده که شما را جذاب تر می کند

در این مطلب تصاویری از انواع مدل های آرایش صورت با لباس زرشکی با جدیدترین متدهای میکاپ روز دنیا مخصوص خانم ها و دختران جوان را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

آرایش صورت با لباس زرشکی و چند نکته ساده که شما را جذاب تر می کند

رنگ زرشکی از خانواده رنگ قرمز است و این رنگ زیبا نماد قدرت و عشق می باشد و دارای جاذبه و حرارت زیادی است و اگر شما تمایل دارید در مهمانی ها و مجالس لباس زرشکی بپوشید بهتر است میکاپ صورت خود را با رنگ لباس تان هماهنگ کنید.

مدل های آرایش صورت با لباس زرشکی

اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و چهره ای بی نظیر داشته باشید بهتر است رنگ لباس و رنگ آرایش خود را به گونه ای انتخاب نمایید که با یکدیگر همخوانی و مطابقت داشته باشند. در مطالب قبلی آرایش با لباس مشکی را مشاهده کردید در ادامه انواع مدل آرایش با لباس زرشکی را پیش رو خواهید داشت.

مدل میکاپ صورت با لباس زرشکی

میکاپ صورت با لباس زرشکی

رنگ زرشکی رنگی پر حرارت و پر جاذبه می باشد از این رو نباید در هنگام پوشیدن این لباس از آرایش و گریم سنگین و غلیظ استفاده نمایید زیرا جذابیت رنگ لباس از بین می برد همچنین میکاپ باید به گونه ای باشد که زیبایی لباس شما تکمیل شود.

لباس زرشکی می تواند معایب پوست را بپوشاند از این رو نیازی نیست که برای زیرسازی پوست خود از کرم های غلیظ استفاده نمایید و برای زیرسازی پوست می توانید از کرم برنزه و یا کرم مرطوب کننده برنزه استفاده نمایید.

آرایش صورت شیک

میکاپ صورت با لباس زرشکی

آرایش صورت با لباس زرشکی

مدل میکاپ صورت

آرایش صورت زیبا

آرایش برای لباس زرشکی

آرایش صورت زنانه با لباس زرشکی

آرایش صورت زنانه

آرایش صورت شیک

میکاپ صورت زنانه

آرایش صورت دخترانه با لباس زرشکی

میکاپ صورت دخترانه با لباس زرشکی

برای میکاپ چشم ها نیز آرایش های ساده یا دودی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و شما می توانید سایه چشم هایتان را از بین رنگ های مات و ملایم انتخاب نمایید همچنین خط چشم و ریمل نیز بهتر است به رنگ مشکی انتخاب شوند.

برای برجسته سازی گونه ها نیز رژگونه های برنزه انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند و بهتر است رژگونه به جای  اینکه زیر استخوان گونه ها زده شود در قسمت برجستگی گونه ها بزنید.

برای آرایش لب ها نیز رژلب های کمرنگ یا برق لب انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند همچنین می توانید برای گریم لب ها از رژلب سرخ تیره یا زرشکی استفاده نمایید.

مدل آرایش صورت

مدل میکاپ زنانه

  آرایش صورت ملایم با لباس زرشکی

میکاپ ملایم صورت

مدل میکاپ صورت ملایم

میکاپ صورت ملایم برای لباس زرشکی

آرایش صورت با لباس زرشکی

آرایش صورت شیک

آرایش صورت دخترانه با لباس زرشکی

آرایش صورت دخترانه

آرایش صورت شیک

میکاپ صورت شیک و زیبا

آرایش صورت با لباس زرشکی

میکاپ صورت برای لباس زرشکی با متدهای جدید

میکاپ صورت دخترانه و زنانه با لباس زرشکی

میکاپ صورت برای خانم های جذاب

میکاپ صورت با لباس زرشکی

مدل میکاپ شیک صورت

در این مطلب ایده هایی برای آرایش صورت با لباس زرشکی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را برده باشید و بتوانید با الگوبرداری از آن ها میکاپ بی نظیر و متفاوتی داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان