آرایش صورت مطابق رنگ مو و اصولی که باید بدانید

در این مطلب اصولی برای انجام آرایش صورت مطابق با رنگ مو را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب آموزشی نهایت بهره را ببرید.

آرایش صورت مطابق رنگ مو و اصولی که باید بدانید

با بالا رفتن سن موها شروع به سفید شدن می کنند و بیشتر خانم ها برای پوشاندن سفیدی موهای خود از رنگ موهای شیمیایی یا گیاهی استفاده می نمایند که این رنگ موها دارای تنوع زیادی می باشند. اگر شما نیز به صورت مداوم موهایتان را رنگ می کنید و برای ایجاد تنوع رنگ موهای خود را تغییر می دهید بهتر است در انتخاب مدل آرایش صورت خود نیز توجه لازم را به خرج دهید و میکاپی را انتخاب نمایید که با رنگ موهایتان همخوانی و مطابقت داشته باشد.

نحوه آرایش صورت مطابق با رنگ مو

تاثیر آرایش روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها و دختران جوان را نمی توان نادیده گرفت و بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل میکاپ صورت خود به رنگ پوست و رنگ مو و فرم صورت و … توجه داشته باشید تا بتوانید میکاپ صورت بی نظیر و متفاوتی داشته باشید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید. در ادامه مدل هایی از آرایش صورت مطابق با رنگ مو را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل میکاپ مطابق با رنگ مو

میکاپ صورت متناسب با رنگ موها

رنگ موهای زنانه و دخترانه در انواع مدل های مختلف رنگ موی بلوند و رنگ موی تیره و رنگ موی فانتزی و … موجود هستند و اگر شما تمایل دارید بعد از رنگ کردن موهایتان ظاهری بدون نقص و جذاب داشته باشید بهتر است میکاپ صورت خود را با توجه به رنگ موها انتخاب کنید.

میکاپ صورت متناسب با رنگ موها

1. میکاپ صورت برای خانم ها با رنگ موی بلوند

رنگ موی بلوند از انواع رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها به شمار می رود و این رنگ موها در انواع مدل های مختلف رنگ موی طلایی و دودی و پلاتینی و … موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید موهایتان را بلوند کنید بهتر است برای شرکت در مهمانی ها و مجالس یا حضور در مکان های عمومی آرایش صورت ملایم و ساده ای داشته باشید زیرا رنگ موهای بلوند و خیلی روشن بدون داشتن میکاپی مناسب باعث می شوند تا سن شما بیشتر از حد معمول به نظر برسد.

توجه داشته باشید که اگر موهای شما به رنگ بلوند می باشد بهتر است از آرایش صورت لایت و ملایم استفاده کنید و در میکاپ صورت خود از رنگ های تیره استفاده نکنید زیرا این رنگ ها با رنگ موی روشن همخوانی ندارند و باعث می شوند تا ظاهر شما نامطلوب به نظر برسد.

مدل رنگ موی خیلی روشن آرایش صورت مطابق با رنگ موی خاکستری

خانم هایی که دارای موی بلوند هستند بهتر است برای سایه چشم ها از رنگ هایی نظیر دودی و صورتی کمرنگ و استخوانی استفاده نمایند همچنین ریمل قهوه ای و خط چشم قهوه ای نیز برای افراد با رنگ موی خیلی روشن مناسب تر هستند.

رژگونه صورتی روشن و صورتی هلویی برای گریم گونه های افراد با رنگ موی بلوند انتخابی مناسب محسوب می شوند و برای آرایش لب ها نیز بهتر است از رژلب های صورتی و هلویی استفاده شود.

میکاپ صورت متناسب با رنگ مو آرایش صورت مطابق با رنگ مو بلوند

2. میکاپ صورت برای خانم ها با رنگ موی تیره

رنگ موهای تیره از انواع مدل رنگ موهای پرطرفدار در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می روند و اگر شما تمایل دارید ظاهری طبیعی داشته باشید و سن تان کمتر به نظر برسد بهتر است از این مدل رنگ موها استفاده نمایید.

رنگ موهای مشکی و قهوه ای تیره باعث می شوند تا پوست صورت رنگ پریده به نظر برسد از این رو بهتر است برای سایه چشم ها از رنگ قهوه ای روشن استفاده شود همچنین برای کشیدن خط چشم و ریمل نیز رنگ مشکی زغالی می تواند انتخابی مناسب باشد.

آرایش صورت متناسب با رنگ موی تیره میکاپ صورت دخترانه متناسب با رنگ مو تیره

برای گریم گونه ها نیز بهتر است از رنگ های تیره و عمیق استفاده شود همچنین گریم لب ها را هم می توانید به کمک انواع  رژلب صورتی تیره ، جگری و قهوه ای صورتی انجام دهید.

آرایش صورت زنانه متناسب با رنگ مو

3. میکاپ صورت برای خانم ها با رنگ موی قرمز

رنگ موی شرابی و قرمز از انواع رنگ هایی هستند که به پوست خانم ها گرما می بخشند از این رو بهتر است خانم ها با این رنگ موها از رنگ های گرم در میکاپ صورت خود استفاده نمایند.

اگر رنگ موهای شما قرمز یا شرابی است بهتر است برای کشیدن سایه چشم از رنگ هایی نظیر استخوانی و سبز خزه ای استفاده نمایید همچنین برای کشیدن خط چشم و زدن ریمل نیز رنگ هایی نظیر قهوه ای سرخ و قهوه ای تیره انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

میکاپ صورت رنگ موی شرابی زنانه

رژگونه با رنگ های قهوه ای صورتی و قهوه ای متوسط برای خانم ها با رنگ موی قرمز مناسب می باشند همچنین برای گریم لب ها نیز اغلب از رنگ هایی نظیر هلویی و قهوه ای روشن و صورتی قهوه ای و قرمز استفاده می کنند.

رنگ مو شرابی تیره مدل آرایش صورت متناسب با رنگ مو قرمز

4. میکاپ صورت برای خانم ها با رنگ موی خاکستری

رنگ موی خاکستری امروزه توجه اغلب خانم ها را به سمت خود جلب کرده است و با توجه به اینکه رنگ خاکستری باعث محو شدن موها از چهره می شود و افراد را به شدت رنگ پریده نشان می دهد از این رو بهتر است خانم ها با رنگ موی خاکستری برای آرایش چشم های خود از سایه ها با رنگ هایی نظیر سفید و خاکستری استفاده نمایند همچنین برای کشیدن خط چشم نیز رنگ هایی نظیر آبی سیر و خاکستری تیره انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند.

رژلب ها با رنگ هایی نظیر زردآلویی و صورتی ملایم و قرمز ملایم برای خانم ها با رنگ موی خاکستری مناسب می باشند.

مدل رنگ مو خاکستری   رنگ مو خاکستری زنانه رنگ موی زنانه خاکستری

آیا در زمان رنگ کردن موها لازم است که رنگ ابروها را تغییر دهید ؟

ابروها به قاب چشم ها معروف هستند و علاوه بر این زیبایی و جذابیت مدل و رنگ ابروها باعث می شود تا ظاهر خانم ها نیز ایده آل و بدون نقص به نظر برسد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب مدل آرایش و رنگ ابروهای خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

رنگ موی خاکستری

توجه داشته باشید که اگر رنگ موهای خود را کمی تغییر داده اید می توانید برای آرایش ابروها از سایه ابرو یا مداد ابرو استفاده نمایید ولی اگر شما رنگ موهایتان را تغییر اساسی داده اید بهتر است رنگ ابرو هایتان را هم مطابق با رنگ موهای خود تغییر دهید.

رنگ موی تیره زنانه

در این مطلب با نحوه آرایش صورت مطابق با رنگ مو آشنا شدید که امیدواریم با مطالعه این مطلب بتوانید اطلاعات لازم را در زمینه هماهنگ کردن میکاپ صورت با رنگ مو بدست آورید و تغییرات مثبتی را در ظاهر خود ایجاد نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان