راه های جالب تزیین شلیل در خانه

در این مطلب مدل های تزیین شلیل به کمک ایده های خلاقانه و جالب را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مشاهده این تزیینات نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

راه های جالب تزیین شلیل در خانه

برای اینکه اشتهای شما برای خوردن میوه های خوشمزه باز شود و از خواص بی نظیر آن ها بهره مند شوید بهتر است به تزیینات میوه بپردازید. شلیل و هلو از انواع میوه های تابستانی هستند و شما می توانید علاوه بر زیباسازی این میوه ها به کمک آن ها به تزیینات انواع دسر و ژله بپردازید.

تزیین شلیل به کمک ایده های خلاقانه و جالب

برای تزیینات شلیل ایده های زیادی وجود دارد و شما می توانید با الگوبرداری از آن ها تزیینات متفاوت و خاصی برای این میوه دوست داشتنی و سالم داشته باشید. در مطالب قبلی روش هایی برای تزیینات سیب و تزیینات هندوانه را پیش رو داشتید در ادامه مدل هایی از تزیینات شلیل را گردآوری کرده ایم.

تزیین شلیل

تزیینات شلیل با روش هایی خاص

تزیین ظرف میوه از اهمیت زیادی برخوردار می باشد از این رو بهتر است شما برای پذیرایی از مهمان هایتان در مناسبت های خاص میوه های فصل را تزیین نمایید سپس آن ها را درون ظرفی مناسب برای سرو قرار دهید.

اگر فرزند شما به خوردن میوه تمایلی ندارد بهتر است به دیزاین بشقاب میوه های مختلف نظیر شلیل و هلو و آلبالو و خیار و … بپردازید همچنین می توانید با انجام تزیینات زیبا ذوق و هنر خود را به نمایش بگذارید.

برای تزیینات شلیل روش های متنوعی وجود دارد و شما می توانید شلیل را به صورت ساده برش بزنید سپس برش های این میوه خوش طعم را به شیوه ای خلاقانه درون بشقاب بچینید. همچنین برای این مدل دیزاین می توانید پوست شلیل را بگیرید یا آن را با پوست برش بزنید.

تزیین شلیل مدل تزیینات شلیل تزیین دسر با شلیل تزیین دسر تزیینات شلیل تزیینات کیک با شلیل

در صورتی که تمایل دارید شلیل دیزاین خاصی داشته باشد می توانید آن را به کمک چاقویی تیز به شکل گل درآورید سپس شلیل های زیبا را درون بشقاب سرو قرار دهید همچنین می توانید سیخ های چوبی را آماده کنید سپس شلیل را روی سیخ چوبی قرار دهید و بدین ترتیب دسته گلی زیبا را به کمک آن بسازید.

از شلیل می توانید برای تزیینات دسر و ژله و کیک و … استفاده نمایید که در این صورت می توانید برش های شلیل را به صورت ساده روی سطح دسر قرار دهید همچنین می توانید شلیل را به شکل گل درآورید و آن را روی دسر یا کیک قرار دهید.

تزیینات شلیل به شکل گل تزیین دسر تزیین کیک با شلیل تزیین دسر ایده هایی برای تزیین شلیل تزیین خیار و شلیل مدل تزیینات شلیل مدل دیزاین شلیل

در این مطلب توجه شما را به انواع روش ها برای تزیین شلیل جلب کردیم که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید تزیینات خاص و متفاوتی را برای این میوه خوش طعم داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان