تعبیر خواب فرش بافتن بر اساس دیدگاه چند معبر مختلف

تعبیر خواب یعنی معنا دادن به آن چیزی که در رویا مشاهده کرده ایم. در این مقاله می توانید تعبیر خواب فرش بافتن را مشاهده کنید. تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

تعبیر خواب فرش بافتن بر اساس دیدگاه چند معبر مختلف

تعبیر خواب یکی از سرگرمی هایی می باشد که بسیاری از افراد این کار را انجام می دهند. در ادامه می توانید  تعبیر خواب فرش را مطالعه کنید.

فرش بافتن در خواب

تعبیر خواب فرش بافتن

تعابیر بسیار گوناگونی وجود دارد که در ادامه آن ها را برایتان مطرح می کنیم.

عمر دراز و روزی بسیار

اگر کسی در خواب ببیند که قالی یا فرشی بر روی زمین پهن می باشد  و خودش مالک اوست تعبیر آن این است که روزی فرد بسیار زیاد می شود و عمر او طولانی تر خواهد شد. اگر روی این فرش یکی دیگر نشست و آن فرد ناشناس باشد دلیلی بر آن است که خوابش تعبیر می شود.

بافتن قالی سبز

اگر فردی در خواب بیند که قالی سبب رنگی بافته است تعبیرش آن است که در دین و دنیا جمعیت بسیاری او را دوست دارند و اگر این قالی را در خانه دیگری پهن کنند یعنی سفری در راه است که از آن سود می برد.

عمر کوتاه

تعبیر خواب فرش بافتن و نشستن بر روی قالی کوچک نشان دهنده کوتاه بودن عمر می باشد. اگر ببیند که قالی در زیر او پهن باشد یعنی به زودی روزی او گسترده شود. اگر فرد ببیند که قالی را جمع کرده و کنار گذاشته است یعنی اقبال خود را به دست خود از دست می دهد.

تعبیر کلی

باید بدانید که قالی معیشت است و به این بستگی دارد که قالی را کجا و چگونه ببینید و قالی در چه موقعیتی نسبت به ما قرار داشته باشد.

  • باید بدانید که اگر در خواب ببینید که در اتاقی هستید و فردی دیگر قالی ای را در اتاق پهن می کند به زودی از آن فرد به شما سود و منفعت می رسد و شما از آن سود استفاده می کنید.
  • اگر شما ببینید که در اتاق دیگری هستید و قالی در آن جا پهن شده است صاحب اتاق می تواند از شما بهره مند شده و روزی شما را می گیرد.
  • اما به طور کلی اگر ندانید که صاحب اتاق و قالی کیست و به چه کسی تعلق دارد باید در نظر بگیرید که صاحب هر دو هستید و هر دوی آن ها به شما تعلق دارد.
  • اگر ببینید که قالی می باید یعنی کارتان روی روال می افتد.
  • اگر در خواب ببینید طرح هایی که روی قالی در حال بافتن شما وجود دارد  یعنی آشفتگی در کارتان ایجاد می شود.
  • اگر  در خواب ببینید که قالی کوچکی می بافید نشان دهنده تنگی معاش می باشد.

تعبیر ابن سیرین

به گفته این خواب گذار تعبیر خواب فرش می تواند دین و ایمان مردم باشد و با توجه به نوع قالی و بلندی و کوتاهی آن و همچنین وضعیت قرار گیری نسبت آن تعابیر مختلفی دارد.

جابر مغربی

این فرد هم یکی از تعبیر کنندگان معروف خواب می باشد و فرش بافتن را به چند طریق تعبیر می کند.

رنگ فرش

این فرد بیان می کند که اگر فرش در حال بافت قرمز  باشد تعبیر آن عشرت است و اگر ببینید که قالی سیاه است تعبیر آن غم و اندوه است. اگر رنگ قالی در حال بافتن زرد باشد نشان دهنده بیماری است و اگر این فرش سفید باشد نشان دهنده روزی حلال می باشد.

وضعیت فرش

باید بدانید که اگر فرش سوخته باشد یعنی روزی از زندگی تو خارج می شود و حال و روز تو خراب می شود. اگر فرش کهنه در خواب ببینی یعنی زندگی بر تو سخت می گذرد. اگر در خواب ببینید که فرش زیبا و نو دارید نشان دهنده این است که روزی شما زیاد می شود  و زندگی خوبی در آینده خواهید داشت. البته فرش های بزرگ و نو تعابیر دیگری هم دارد که شامل عزت و مقام، بزرگی و والایی، رتبه گرفتن، مال و ثروت، عمر طولانی، تعریف و ستایش از جانب دیگران می باشد. البته اگر کسی در خواب ببیند که فرش فروشی فرش را فروخته است و پول می گیرد بر خلاف شش مورد گفته شده خوابش تعبیر می شود.

فرش بافتن و تعبیر آن

تفاوت فرش و قالی

باید بدانید که تعابیر هر فرد و هر مرجعی با یکدیگر فرق می کند. برخی ها می گویند بین قالی و فرش تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد و فرش به معنی گستراندن و پهن کردن می باشد و می تواند به عنوان موزائیک هم معنی شود. اما باید بدانید که از نظر آن ها فرش می تواند آبرو نیز معنی شود. در واقع این آبرو همان اعتباری است که نزد دیگران برای خودمان ایجاد کرده ایم. در واقع فرش معنی عام دارد و می توان با دیدن زیلو و موکت و حصیر میز معنی فرش را در نظر گرفت که همان آبرو و اعتبار می باشد. اگر در خواب ببینید که فرشی را فروخته اید یعنی به چیزی نیاز پیدا می کنید و اگر ببینید که فرشی را خریده اید یعنی از کاری سود می برید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های مقابل سایر مقالات آرگا را در این زمینه تعبیر خواب فرش، تعبیر خواب بهشت  و تعبیر خواب گناه را نیز مطالعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان