سریع‌ترین راه دریافت ویزای کانادا

همه درخواست کنندگان همواره بدنبال سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا هستند تا بدین طریق به کشور کانادا مهاجرت و اقامت گزین

بدون شک ساختن آینده و زندگی بهتر آرزوی هر شخصی است که کشور خود را به قصد مهاجرت به یک کشوری ایده آل ترک می کند. ایجاد فرصت های شغلی و موقعیت های مناسب برای زندگی در کانادا، طی چند ساله گذشته این کشور را مورد توجه بسیاری از مهاجران قرار داده. به همین دلیل است که همه درخواست کنندگان همواره بدنبال سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا هستند تا بدین طریق به کشور کانادا مهاجرت و اقامت گزینند.

انتخاب سریع ترین راه اخذ ویزای کانادا بدون داشتن یکسری معیار و شرایط تعیین شده از سوی دولت کانادا امکان پذیر نمی شود. شرایطی که هر یک از درخواست کنندگان ویزای کانادا را بسته به نوع ویزا، مورد پذیرش قرار می دهد. سن، مدرک تحصیلی، مدرک زبان، سابقه کار، سرمایه کافی و... همگی از مواردی هستند که بعنوان شرایط ویزای کانادا شناخته می شوند. البته میزان اهمیت هر یک از این موارد به نوع ویزای درخواستی از سوی متقاضیان بستگی دارد.

روی کار آمدن روش های جدید مهاجرت به کانادا، امروزه اخذ ویزای این کشور را برای افراد راحت‌تر کرده است. با این حال برخی از روش های دریافت ویزای کانادا، امکان دستیابی به درخواست متقاضیان و مهاجرت به این کشور را در کوتاه ترین زمان فراهم می نماید. اخذ ویزای تحصیلی، سرمایه گذاری، ویزای توریستی، کاری و... اگرچه با تقاضای بسیاری از سوی مهاجران همراه می باشد؛ ولی بهتر است انتخاب هر یک با توجه به شرایط و اهداف متقاضیان صورت گیرد تا بهترین نتیجه عاید شود.
 

سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا

ویزای کار کانادا

مهاجرت کاری از دیگر روش هایی که امکان دریافت ویزای کانادا در کوتاه ترین زمان را به متقاضیان می دهد. افراد دارای تجربه کاری و یا مهارت خاص می توانند با دریافت ویزای کار کانادا، با ورود به بازار کار در این کشور مشغول به فعالیت شوند.

 اگرچه ویزای کار کانادا بعنوان یکی از سریع ترین روش های مهاجرتی محسوب می شود؛ اما اخذ این ویزا نیز همانند سایر ویزاهای کانادا نیازمند داشتن شرایطی مشخص از سوی دولت کانادا می باشد.

یکی از اصلی ترین معیارهای سنجش درخواست کنندگان ویزای کار کانادا، داشتن پیشنهاد شغلی و یا نامه پذیرش از سوی کارفرمایان کانادایی است تا آنها بتوانند به عنوان نیروی کار در این کشور اقامت یابند.

عموما درخواست اخذ این ویزا از طریق سیستم اکسپرس اینتری، ارسال و مورد بررسی قرار می گیرد. بر اساس این برنامه هر یک از افراد پس از تشکیل اکانت کاربری خود و وارد کردن مشخصات لازم، بر طبق معیارهایی همچون تحصیلات، سن، سطح زبان، سوابق شغلی و... امتیاز بندی می شوند. از بین درخواست کنندگانی که از حداقل امتیاز برخوردارند، شانس قبولی با کسانی است که توانسته اند امتیاز بیشتری را کسب کنند. (توجه: امتیاز قبولی پذیرفته شدگان در مرحله اول باید حداقل 67 امتیاز از 100 امتیاز و در مرحله دوم برابر 440 امتیاز از 1200 امتیاز باشد.)

در آنصورت است که با ارسال دعوتنامه برای این اشخاص، آنها موفق به دریافت ویزای کار کانادا و مهاجرت به این کشور می شوند. ویزای کانادا با توجه به پیچیدگی پرونده افراد، معمولا 150 روز بعد از ثبت درخواست، صادر می شود.

با همه این تفاسیر و وجود فرصت های شغلی بسیار در کانادا، مهاجرت کاری از پرطرفدارترین و سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا به شمار می شود.

اخذ ویزای کانادا

ویزای توریستی کانادا

سریع ترین روشی که افراد متقاضی سفر توریستی و بازدید از کشور کانادا می توانند از آن استفاده نمایند، ویزای توریستی کانادا می باشد. درخواست کنندگانی که تمایل دارند با ورود قانونی به کشور کانادا در مدت زمانی مشخص از جاذبه های گردشگری و یا اقوام خود دید و بازدید نمایند، اخذ ویزای توریستی کانادا  گزینه مناسبی است. این ویزا که خود در انواع مختلفی برای درخواست کنندگان صادر می شود متقاضیان را تنها در بازه ای کوتاه مدت بصورت اقامت موقت پذیرش می نماید تا آنها بتوانند در این مدت براحتی در کشور کانادا به زندگی خود بپردازند.

در نتیجه این ویزای کانادا به سه صورت ویزای یکبار ورود، ویزای چند بار ورود و یا سوپر ویزای کانادا برای متقاضیان قابل ارائه می باشد.

ویزای توریستی یکبار ورود به کانادا که با نام ویزای سینگل نیز شناخته می شود تنها یکبار فرصت ورود به خاک کشور کانادا را برای افراد فراهم می کند. بر این اساس، متقاضیان با دریافت آن قادرند تا پایان مدت اعتبار ویزا، در یک بازه زمانی 6 ماهه، در این کشور اقامت گزینند.

بر عکس این نوع ویزا، ویزای مولتیپل کانادا یا همان ویزای توریستی چند بار ورود، مجوز چند بار ورود به خاک کانادا را برای متقاضیان صادر می کند. در واقع، اخذ این ویزای کانادا به متقاضیان این امکان را می دهد تا پایان اعتبار 5 ساله  ویزا، در بازه زمانی های 6 ماهه در تعداد دفعات مکرر، از اقامت موقت کانادا برخوردار باشند. لازم به توضیح است که پس از هر 6 ماه، متقاضیان می بایست برای تمدید اقامت مجدد برای 6 ماه دیگر، پس از خروج از خاک کانادا با ذکر دلایل قانع کننده مجددا به کانادا سفر کنند.

سریع ترین راه دریافت ویزای کانادا

علاوه بر این موارد، ویزای توریستی شامل سوپر ویزای کانادا نیز می شود. اخذ این ویزا که مستلزم دریافت دعوتنامه ای معتبر از سوی افراد مقیم کانادا می باشد، بیشتر برای سفر والدین و دیگر اعضای خانواده فرد مقیم این کشور مناسب است. ناگفته نماند که متقاضیان مقیم کانادا برای ارسال دعوتنامه سفری باید از شرایطی همچون سن بالای 18 سال و توانایی مالی مناسب جهت تامین مخارج سفر والدین برخوردار باشند.

اخذ هر کدام از این نوع ویزای توریستی کانادا پس از بررسی کامل پرونده اشخاص از سوی ماموران سفارت کانادا صورت می گیرد. متقاضیانی موفق به دریافت این ویزای کانادا می شوند که ضمن ارائه کامل مدارک، از شرایط تعیین شده نیز برخوردار باشند. شرایطی همچون گذرنامه معتبر، دعوتنامه، گواهی سلامت جسمی و روانی، دارایی کافی برای سفر، تعهدنامه بازگشت به کشور مبدا، گزارشی از برنامه سفر، گواهی عدم سوابق کیفری و...

در صورت واجد شرایط بودن درخواست کنندگان از سوی دولت کانادا و طی شدن تمامی مراحل مهاجرت، ویزای توریستی کانادا در مدت زمان 3 ماهه برای افراد صادر می گردد.

ارائه مدارک لازم و داشتن شرایط دریافت ویزا، تاثیر زیادی در پذیرش و یا رد درخواست متقاضیان دارد. با این حال عدم اثبات برخورداری از تمکن مالی، عدم مشخص کردن هدف سفر به کانادا، برخورداری از سوابق سوء پیشینه و یا ارائه هرگونه اطلاعات جعلی و دروغی، با به شک انداختن ماموران، باعث رد درخواست افراد می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان