برندگان مسابقه عکاسی هوایی ۲۰۲۰ مشخص شدند

مسابقه عکاسی هوایی سال ۲۰۲۰ با حضور عکاسانی از ۶۵ کشور برگزار شد. «سباستین ناگی»، عکاس بلژیکی توانست مقام اول را در این مسابقه با ارائه عکسی از یک هتل در یونان از آن خود کند.

برندگان مسابقه عکاسی هوایی 2020 مشخص شدند

مسابقه عکاسی هوایی سال 2020 با حضور عکاسانی از 65 کشور برگزار شد. «سباستین ناگی»، عکاس بلژیکی توانست مقام اول را در این مسابقه با ارائه عکسی از یک هتل در یونان از آن خود کند.

این مسابقه در 6 محور اصلی و 22 موضوع شامل موضوعات مختلفی اعم از عکاسی از ساخته‌های دست بشر، طبیعت، مردم، هنرهای زیبا، شهرها و .. برگزار شد. از پنج عکاس برگزیده مسابقه به صورت ویژه تقدیر شد.

آگهی استخدام

«کریستف مارتین» بنیانگذار و مسئول برگزاری مسابقه عکاسی هوایی اعلام کرد:

«عکس‌هایی که در این مسابقه شرکت کردند، کیفیت و تنوع خوبی دارند که نشان می‌دهد عکاسی هوایی رشد خوبی داشته است. عکاسانی که در این مسابقه شرکت کردند، توانایی‌های خود را به نمایش گذاشتند و تصاویری بسیار زیبا به ثبت رساندند.»

«سباستین ناگی»، عکاس بلژیکی به عنوان برترین عکاس این مسابقه انتخاب شد. وی عکسی از هتلی در یونان گرفته بود. در این مسابقه عکاسانی از 65 کشور شرکت کرده بودند. عکاسان بلژیکی 10 جایزه مسابقه را از آن خود کردند. عکاسان روسی با دریافت 9 جایزه دومین کشوری شدند که بیشترین جایزه مسابقه را از آن خود کرده و عکاسان انگلیسی نیز با دریافت 8 جایزه، در جایگاه سوم از نظر بیشترین تعداد عکس برنده در مسابقه انتخاب شدند.

در برخی مسابقه‌های عکاسی هوایی، قوانین سخت گیرانه‌ای تعیین می‌شود؛ ولی در این مسابقه دست عکاسان باز بوده تا بتوانند از زوایای مختلف و در موضوعات متنوعی، خلاقیت خود را از دریچه لنز دوربین ثبت کرده و به نمایش بگذارند. به همین دلیل، عکس‌های گرفته شده که در این مسابقه شرکت کرده‌اند، تنوع خوبی دارند.

در ادامه می‌توانید گالری تصاویری زیبا از عکس‌های گرفته شده توسط عکاسان شرکت کننده در این مسابقه از سراسر جهان را مشاهده کنید:

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان