آخرین خبرها از طوفان آبان در ارتش سرخ: ۱۰۰ هزار کامنت علیه شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده مدافع ۳۱ ساله ۱۸۲ سانتی متری قائم شهری پرسپولیسی ها در آخرین روز مهر ۹۹ ، پرسپولیس را به مقصد الریان قطر ترک کرد. نزدیکان شجاع خلیل زاده اطلاع دادند که او با ارسال پیامک: خداحافظ، حلالم کنید! چمدان ها را برای حضور در جمع قطری ها بسته است. مدافع مازندرانی پرسپولیسی ها یکی از شوک های بزرگ ارتش سرخ در آستانه روز تاریخی ۲۹ آذر را رقم زد.

آخرین خبرها از طوفان آبان در ارتش سرخ: 100 هزار کامنت علیه شجاع خلیل زاده

شجاع خلیل زاده مدافع 31 ساله 182 سانتی متری قائم شهری پرسپولیسی ها در آخرین روز مهر 99 ، پرسپولیس را به مقصد الریان قطر ترک کرد. نزدیکان شجاع خلیل زاده اطلاع دادند که او با ارسال پیامک: خداحافظ، حلالم کنید! چمدان ها را برای حضور در جمع قطری ها بسته است. مدافع مازندرانی پرسپولیسی ها یکی از شوک های بزرگ ارتش سرخ در آستانه روز تاریخی 29 آذر را رقم زد.

شمار کامنت ها روی آخرین پست شجاع خلیل زاده به حدود 100 هزار کامنت در 4 آبان 99 رسیده است که از سوی هواداران و منتقدان او انتشار یافته و به نظر می رسد بزودی رکورد انتشار کامنت روی یکی از صفحات پرسپولیسی ها در آبان 99 شکسته شود.

مبلغ قرارداد شجاع خلیل زاده با الریان قطر هنوز اعلام نشده است. اما گمانه زنی ها، رقم قرارداد شجاع خلیل زاده با الریان را بیش از 1 میلیون دلار اعلام کرده اند.

پرسپولیس 7 بازیکن لیگ برتری به خدمت گرفته، نمی‌تواند بازیکنی را از لیگ برتر به عنوان جانشین شجاع به خدمت بگیرد. حامد لک، علی شجاعی، سعید آقایی، احسان پهلوان، میلاد سرلک، آرمان رمضانی و عیسی آل کثیر که قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات به پرسپولیس اضافه شده اند، 7 سهمیه لیگ برتری پرسپولیس برای فصل جدید محسوب می شوند.

با این تفاسیر، پرسپولیسی ها برای جذب جانشین شجاع یا باید به سراغ بازیکن غیر سهمیه ای بروند یا این که باید تا نیم فصل صبر کنند!

هنوز تصویر قرارداد رسمی شجاع خلیل زاده با الریان قطر منتشر نشده است. شجاع خلیل‌زاده در صفحه اینستاگرام خود صفحه رسمی باشگاه الریان، رئیس باشگاه قطری، سرمربی تیم و همبازی‌های جدیدش را فالو کرده است. موضوعی که باعث شده تا نخستین روز های آبان ماه امسال، صحنه کامنت زنی هواداران شجاع علیه هم بازی های او در تیم الریان قطر باشند.

تصویر فالوهای جدید شجاع خلیل زاده بازیکن اسبق پرسپولیس در الریان قطر

تا یک هفته آینده لیگ برتر آغاز به کار میکند و پرسپولیس در بغرنج ترین وضعیت خود در سال رویایی 99 قرار دارد. نه مدیرعامل دارد. نه سرپرست و اکنون حداقل 2 بازیکنش یکی به الریان و دیگری به استقلال رفته است. اکنون باید منتظر افشاگری های مهدی رسول پناه مثل افشاگری های سحر زکریا بود!

آبان طوفانی برای ارتش سرخ

شجاع خلیل زاده به الریان قطر پیوست. مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس جمعه شب 2 آبان استعفا کرد و کریم باقری را تهدید به افشاگری کرد. کریم باقری از کادر فنی پرسپولیسی ها در اینستاگرامش از مهدی رسول پناه خواسته بود تا هر چه زود تر برود به دنبال کار دیگری جز مدیریت ورزش! طوفان خبرهای بد برای فینالیست آسیا ادامه دارد تا یکی از تلخ ترین آبان های سال های اخیرا را قرمز پوشان پایتخت تجربه کنند.

29 آذر ساعت 15:30،  حتما روز مهمی برای پرسپولیسی ها در دهه نود شمسی است. آن ها باید به عنوان قهرمان غرب آسیا به مصاف قهرمان شرق آسیا در فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 در شهر دوحه قطر بروند و این برای دومین بار در 3 سال گذشته است که پرسپولیس، در فینال اسیا حضور دارد و اکنون یکی از بازیکنان تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

البته باشگاه پرسپولیس روز 1 آبان ماه با صدور بیانیه ای، باشگاه الریان قطر را نسبت به استخدام شجاع خلیل زاده، تهدید کرد که در صورت عقد قرارداد، به فیفا شکایت میکند.حال نه سرپرست دارد نه مدیرعامل!  طبق اعلام باشگاه پرسپولیس، شجاع خلیل زاده همچنان با قرمزپوشان پایتخت قرارداد داشته و عزیمت او به الریان بدون کسب رضایت نامه از باشگاه مبدا است. افشای فایل صوتی سرپرست باشگاه پرسپولیس که حرف هایی درباره شجاع خلیل زاده و یحیی گل محمدی (سرمربی پر افتخار قرمزها) زده بود، تنور این بحران را داغ تر کرده است.

رسول پناه در دومین فایل صوتی که در اختیار روزنامه گل است ، تعصب پرسپولیس ها را زیر سوال برده و ادعاهایی را مطرح کرده که با انتقاد هواداران و برخی بازیکنان پرسپولیس روبرو شده است.

شجاع خلیل زاده که پس از انتشار اخبار جدایی اش از جمع پرسپولیسی ها، یکی از پربیننده ترین صفحات اینستاگرام فوتبالیست ها را پیش از اغاز فصل 1399-1400 شمسی که از 16 آبان آغاز به کار می کند در اختیار دارد، 2.5 میلیون دنبال کننده دارد. شجاع خلیل زاده در ایستاگرامش 241 پست به اشتراک گذاشته و 308 صفحه را دنبال می کند. اینستاگرام شجاع خلیل زاده در هفته آخر مهر 99 که هفته جنجالی برای او و قرمزپوش ها بود، به روز رسانی نشده و تا لحظه انتشار این گفتار نیز به روز رسانی نشده است.

به نظر می رسد پرسپولیسی ها و هواداران این باشگاه منتظر جدید ترین استوری یا پست شجاع خلیل زاده پس از اتفاقات یک هفته اخیر هستند تا تکلیف نهایی او با الریان و پرسپولیس مشخص شود. آخرین پست اینستاگرامی شجاع خلیل زاده ، وی را در آغوش برانکو ایوانکوویچ سرمربی تاریخ ساز پرسپولیسی ها نشان می دهد که شجاع با او، 3 بار به مقام قهرمانی لیگ برتر رسید و نایب قهرمان آسیا شد. آخرین پست اینستاگرامی شجاع خلیل زاده، نیم میلیون لایک و 60 هزار کامنت تا این لحظه دریافت کرده است.

از کلکسیون سلفی های شجاع خلیل زاده با هم تیمی ها در داخل کابین هواپیما

دختر پرسپولیسی (دلوین) در آغوش شجاع خلیل زاده

در آخرین پست اینستاگرامی شجاع خلیل زاده در مهر 99 آمده که پینوکیو اگر زنده بود، شاخ در می آورد. این روزها، دروغ بیشتر شده ولی دماغ ها زیبا تر . نکته جالب درباره آخرین پست اینستاگرامی شجاع خلیل زاده آن است که او آی دی علی کریمی و برانکو ایوانکوویچ را زیر پستش تگ کرد. هشتگ پرسپولیس، که این روزها مخاطبان بسیاری در اینستاگرام دارد نیز زیر پست شجاع خلیل زاده دیده می شود.

شجاع خلیل زاده

آخرین اینستانوشته شجاع خلیل زاده پیش از ترک ارتش سرخ به سمت الریان قطر

آخرین اینستانوشته علی کریمی در مهر ماه 1399

برخی از سلبریتی های ورزش و هنر به آخرین پست اینستاگرامی شجاع خلیل زاده واکنش نشان دادند. مریم حیدرزاده، شیث رضایی، آرش افشین، رضا شیری، مهدی حسینی، از جمله ده ها هزار نفری هستند که کامنت زدند و باید منتظر کامنت دیگر هواداران باشگاه از طیف های مختلف جامعه نیز بود.

شجاع خلیل زاده 5 هفته پیش از اعلام خبر جدایی او از قرمز پوش ها و پیوستن به الریان قطر در اینستاگرامش دل نوشته ای نوشت که با کامنت مرتضی پور علی گنجی و برخی از فوتبالیست ها و هواداران ارتش سرخ نیز مواجه شد. او نوشته بود در زندگی، گاهی باخته و گاهی با کسانی ساخته و گاهی گریه کرده و گاهی بخشیده و گاهی فریب خورده و گاهی افتاد و گاهی در تنهایی مرده ام اما حال زمانش رسیده که بگویم من از تمام این ها درس آموخته ام و این برایم کافی است.

محمد نصرتی از بازیکنان سابق پرسپولیس گفته که شجاع خلیل زاده بازیکن قابل اتکا است اما ارتش سرخ به یک بازیکن متکی نیست و باشگاه باید از ربیع خواه و انصاری قدردانی کند. یک رزونامه قطری هم ساعاتی پیش فاش کرد که شاید مقصد شجاع خلیل زاده الریان قطر نباشد و باید تا نیمه اول آبان 99 منتظر اخبار جدید بود. به هر حال، نزدیکان این بازیکن جنجالی پرسپولیسی ها گوشی موبایل را مدتی است که خاموش کرده تا از حواشی به دور باشد.

بیانیه باشگاه پرسپولیس در هشدار به باشگاه الریان قطر

 

تصویر بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره ترک شجاع خلیل زاده از این تیم که در اینستاگرام ارتش سرخ بازتاب پیدا کرده

در جدید ترین پست اینستاگرامی که باشگاه پرسپولیس در نخستین روز آبان 99 منتشر کرده آمده که باشگاه الریان قطر یکی از بازیکنان پرسپولیس را به منظور انتقال، وارد مذاکره کرده است. در حالی که با باشگاه قرارداد معتبر دارد. لذا در صورتی که توافق یا قراردادی با ایشان منعقد شود، در تناقض با قوانین و مقررات وضعیت بازیکنان در فیفا است و موجب جرایم شدید از جمله جریمه مالی و بسته شدن پنجره نقل و انتقال بازیکنان آن باشگاه خواهد شد.

شجاع خلیل زاده بازی حرفه ای خود را از باشگاه مس رفسنجان آغاز کرد و یک اردیبهشت ماهی موفق در مستطیل سبز بوده است. او سابقه توپ زنی در سپاهان، تراکتورسازی تبریز را داشته و در تیم ملی هم بازی کرده است. شجاع خلیل زاده در 76 بازی که برای پرسپولیس به میدان رفت، 6 گل به ثمر رساند و در تیم ملی هم در شش میدان، حضور داشت. او در بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز 2 بار دروازه حریفان را گشود.

شماره موبایل شجاع خلیل زاده و اطلاعات همسر شجاع خلیل زاده و هتل محل اقامت شجاع خلیل زاده در شارجه امارات یا دوحه قطر در دسترس نیست و اطلاعاتی که در کانال ها بعضا به اشتراک گذاشته شده نادرست است. آخرین اطلاعات درباره شجاع خلیل زاده را از اینستاگرام وی با سایت باشگاه پرسپولیس تهران دنبال کنید. پرسپولیس ایران از خرداد تا تیر ماه سال 1400 شمسی باید به عنوان نماینده آسیا، در رقابت های جام باشگاه های جهان شرکت کند و به مصاف بزرگان باشگاهی جهان از اروپا و آمریکا و آفریقا برود.

اوضاع بلبشوی اردوی پرسپولیسی ها و استقلالی ها در سال 99 نشان داد که دولت، نه در اقتصاد، کاسب خوبی است و نه در ورزش، مدیر موفق. امیدواریم استقلال و پرسپولیس هر چه زودتر عرضه اولیه شده و سهام آن ها در بازار بورس کشور عرضه شود و مدیریت آن ها سهامی عام شود. این اتفاق، تا چند هقته دیگر رخ خواهد داد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان