کرونا در ایران؛ فوت ۳۳۷ بیمار در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت ایران آخرین آمار و اطلاعات ویروس کرونا در این کشور را اعلام کرد.

کرونا در ایران؛ فوت 337 بیمار در شبانه روز گذشته

به گزارش اسپوتنیک، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت ایران در اعلام آخرین آمارهای کرونا در این کشور گفت: از دیروز تا امروز 5 آبان 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 5960 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که 2135 نفر از آنها بستری شدند. بر این اساس مجموع بیماران کووید19 در کشور به 574 هزار و 856 نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 337 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به 32 هزار و 953 نفر رسید.

به گفته لاری، خوشبختانه تا کنون 459 هزار و 250 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی با بیان اینکه 4982 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند، گفت: تا کنون چهار میلیون و 753 هزار و 357 آزمایش تشخیص کووید19 در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ایران درباره وضعیت کرونا در استان‌ها نیز گفت: استان های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

به گفته لاری، همچنین استان های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان