برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی در کهگیلویه و بویر احمد ممنوع شد

اطلاعیه حوزه/ با توجه به وضعیت قرمز و حاد بعضی از شهرستان ها و پیرو مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا، برای حفظ سلامتی مردم برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی و همایش ها به حالت تعلیق درآمده است.

برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی و فرهنگی در کهگیلویه و بویر احمد ممنوع شد

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از خبر «حوزه» از یاسوج،   معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرد: نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز ولایت و امامت و زعامت، آخرین سحاب رحمت و یگانه ذریه ذخیره دودمان آل طاها، حضرت مهدی موعود (عج) بر منتظران و چشم انتظاران ظهورش را تبریک و تهنیت باد.

باتوجه  به وضعیت شهرستانهای استان، در وضعیت  قرمز و تعدادی در وضعیت حاد و خطرناک‌تر بیماری قرار دارند و مصوبه ستاد استانی کرونا، و تمهیدات اتخاذ شده بابت پیشگیری از شیوع بیماری و رعایت حقوق  شهروندان که نیازمند عزم همگانی، همکاری و همراهی جامعه و همه دستگاه‌های اجرایی است، کلیه تجمعات به جز فریضه جماعت تا 10 آبان‌ماه ممنوع است.

در شهر گچساران کلیه تجمعات حتی فریضه جماعت تعطیل می باشد.

البته همه نیروها اعم از هیئات، کانون ها ،گروه‌های جهادی و سایر تشکلات دینی، لبیک‌گویان به ندای رهبر معظم انقلاب آماده خدمت‌رسانی به مردم شریف با محوریت مساجد استان هستیم.

 معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان