عملکرد ضعیف میتسوبیشی L۲۰۰ در تست گوزن km۷۷ [تماشا کنید]

نشریه اسپانیایی km۷۷ که به خاطر برگزاری تست گوزن شهرتی جهانی پیدا کرده، در یکی از جدیدترین بررسی‌های خود به سراغ پیکاپ ژاپنی میتسوبیشی L۲۰۰ رفته و عملکرد آن را ارزیابی نموده است. شاید بدانید در تست گوزن میزان فرمان‌پذیری و پایداری خودرو در تغییر مسیرهای ناگهانی ارزیابی می‌شود.

عملکرد ضعیف میتسوبیشی L200 در تست گوزن km77 [تماشا کنید]

نشریه اسپانیایی km77 که به خاطر برگزاری تست گوزن شهرتی جهانی پیدا کرده، در یکی از جدیدترین بررسی‌های خود به سراغ پیکاپ ژاپنی میتسوبیشی L200 رفته و عملکرد آن را ارزیابی نموده است. شاید بدانید در تست گوزن میزان فرمان‌پذیری و پایداری خودرو در تغییر مسیرهای ناگهانی ارزیابی می‌شود.

همانگونه که در ویدیوی ضمیمه شده می‌توانید مشاهده فرمایید، میتسوبیشی L200 با سرعت اولیه 79 کیلومتر در ساعت عملکرد بسیار ضعیفی را به نمایش گذاشته و کاملا از مسیر مارپیچ منحرف می‌شود.

در تلاش‌های بعدی سرعت اولیه L200 به 73 و 70 کیلومتر در ساعت کاهش می‌یابد. با وجود کاهش سرعت، پیکاپ ژاپنی در این تلاش‌ها نیز نمی‌تواند آزمون km77 را با موفقیت پشت سر بگذارد، چرا که هر بار به یک یا چند مخروطی برخورد می‌کند.

میتسوبیشی L200 در تست گوزن

بیشترین سرعتی که میتسوبیشی L200 در تست گوزن ثبت می‌کند، 69 کیلومتر در ساعت است. اما نکته عجیب اینکه هر چند با چنین رکوردی پیکاپ ژاپنی موفق می‌شود بدون برخورد به مخروطی‌ها به انتهای مسیر مارپیچ برسد، اما بازی اتاق آن بیش از حد زیاد بوده و کاملا حس ناپایداری و عدم اطمینان را به راننده و بیننده منتقل می‌کند.

به گفته km77 رکورد سرعت 69 کیلومتر در تست گوزن برای یک خودروی پیکاپ رکوردی معمولی محسوب می‌شود. بد نیست اشاره کنیم برای کسب نمره قبولی در تست گوزن این نشریه، خودروی مورد ارزیابی باید بتواند رکورد سرعت 77 کیلومتر در ساعت یا فراتر را ثبت کند.

رکورد میتسوبیشی L200 با رکورد نسل کنونی فولکس واگن گلف یکسان است

شایان ذکر است در تست‌های نشریه km77 حتی برخی از مدل‌های سواری جدید با وجود دارا بودن فرمان تیزتر و مرکز ثقل پایین‌تر در مقایسه با میتسوبیشی L200 با شکست مواجه شده‌اند. ب‌ام‌و M235i گرن کوپه یکی از این مدل‌ها به شمار می‌رود که رکورد ثبت شده توسط آن در کمال تعجب بدتر از پیکاپ ژاپنی است. این خودروی آلمانی در تست گوزن km77 با رکورد سرعت 68 کیلومتر در ساعت به کار خود پایان داده است.

این را هم اضافه کنیم گفته می‌شود بخشی از عملکرد ضعیف خودروها در تست‌های اخیر km77 با روکش آسفالت جدید مسیر مارپیچ در ارتباط است. ظاهرا این روکش لغزنده‌تر از روکش قبلی بوده و خودروها را با چالش بیشتری روبرو می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان