وضعیت فوتبال در دیار خراسان از زبان محسن حیدری

محسن حیدری رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی از وضعیت فوتبال در این استان گفت.

وضعیت فوتبال در دیار خراسان از زبان محسن حیدری

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محسن حیدری جوان‌ترین دبیر هیات فوتبال ایران است. هنگامی که اردیبهشت سال گذشته و در سن 34 سالگی دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی شد، خیلی‌ها نگران بودند، اما فعالیت شبانه‌روزی و شناختی که از جامعه فوتبال داشت، روز به روز از این نگرانی‌ها کم کرد و البته خودش هم معترف است که در بعضی حوزه‌ها هیات فوتبال خراسان رضوی نیازمند اقدامات جدی‌تری است. محسن حیدری با سابقه فعالیت رسانه‌ای از سال 82 که بخش زیادی از آن در خبرگزاری ایسنا بوده، بعد از یک سال فعالیت در هیات فوتبال استان به عنوان دبیر کمیته طرح و برنامه و 3 سال حضور در باشگاه سیاه‌جامگان به عنوان معاون اجرایی، حالا در قامت دبیر هیات فوتبال استان روزهای سختی را می‌گذراند که البته عنوان "جوان‌ترین دبیر هیات فوتبال ایران" به گفته خودش سنگینی می‌کند و در تلاش است با فعالیت مناسب از حضور جوانان و رسانه‌ای‌ها در عرصه مدیریت ورزش دفاع کند.

محسن حیدری  گفت: به دنبال گسترش فوتبال در سطح استان هستیم. خراسان مملو از سرمایه و استعداد است، امیدوارم منتقدین نیز برای بهتر شدن شرایط فوتبال استان، با همدلی کنار ما بیایند تا با هم، کشتی فوتبال را به وضعیت بهتری برسانیم.

دبیر هیات فوتبال خراسان رضوی درباره فعالیت مدارس فوتبال با وجود کرونا گفت: در این خصوص پیروی تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا هستیم. همچنین تمام سعی‌مان را می‌کنیم تا با مدارس فوتبال فاقد مجوز برخورد شود. در این خصوص بازرسی اداره کل ورزش و جوانان نیز تاثیر بسزایی دارد. سودجویی همیشه هست اما این روزها شکل و شمایل پیچیده‌تری به خود گرفته‌است.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ این است که خانواده‌ها وقتی به ما مراجعه می‌کنند که کار از کار گذشته و پول هنگفتی پرداخت کرده‌اند. برخی افراد به خانواده‌ها وعده لژیونر شدن فرزندشان در لیگ‌های اروپایی را می‌دهند و وقتی پول را دریافت می‌کنند، متواری می‌شوند. از تمامی خانواده‌ها خواهش می‌کنم قبل از هر کاری ابتدا از هیات فوتبال مشهد و استان در خصوص افراد استعلام کنند.

وی با بیان اینکه حمایت از تیم‌های شرکت کننده در مسابقات استانی به شیوه‌های مختلف و حمایت و اعزام تیم‌کوتاه‌قامتان هیات فوتبال خراسان رضوی از دیگر اقدامات انجام شده توسط کمیته فوتسال بوده است، گفت: به منظور ارتقای سطح فنی مربیان استان، برگزاری کلاس‌های دانش‌افزایی را در دستور کار داشتیم و در همین راستا کلاس دانش‌افزایی توسط محمد ناظم‌الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در مشهد برگزار شد. در این کلاس تعداد 60 نفر از مربیان آقا و خانم شرکت کردند که این دوره برای مربیان رایگان بود.

حیدری تاکید کرد: در چیدمان کمیته‌ها و هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها، همه تلاش احسان اصولی، ایجاد جوانگرایی بوده‌است. افرادی همچون حسین بادامکی، حسین غیاثی، حمید طیبی، فاطمه شریف و ... با هیات فوتبال استان همکاری می‌کنند. بادامکی لطف کرد و در این مسیر، ریاست هیات فوتبال مشهد را پذیرفت.

256 251

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان