‍ تهیه پیوست پدافند غیر عامل برای طرح های استان یک ضرورت است

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تهیه پیوست پدافند غیرعامل برای طرح‌های مهم و حیاتی استان یک ضرورت است و دستگاه‌های مربوطه باید نسبت به انجام این مهم در سریع‌ترین زمان اقدام کنند.

‍ تهیه پیوست پدافند غیر عامل برای طرح های استان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی روز دوشنبه در نشست مشترک کمیته پدافند غیرعامل وزارت کشور با استانداران و روسای شورای پدافند غیرعامل استان ها افزود: اهمیت پپوست پدافند غیرعامل به حدی مهم است که می‌توان آن را مهمتر از پیوست اجتماعی طرح‌ها قلمداد کرد از همین‌رو باید نسبت به تهیه این پیوست اهتمام ویژه‌ای در استان به کار گرفته شود.
وی ادامه داد: روز دوشنبه از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با ستاد پدافند غیرعامل کشور مقرر شد تا علاوه ‌بر فرهنگ‌سازی در خصوص تبیین اهمیت پدافند غیرعامل، اقدامات عمومی و استانداردهای اقداماتی و رزمایش‌ها و تمرینات لازم در این خصوص انجام گیرد تا کشور در برابر تهدیدات نوین مصون نگاه داشته شود.
عباسی تصریح کرد: در همین راستا باید در خدمات عمومی، حاکمیتی، دولتی و بخش خصوصی پدافند غیرعامل لحاظ شود تا از مردم و کشور در برابر مسائل تهدیدآمیز محافظت کرد.
استاندار چهارمحال و بختیاری اهمیت لحاظ اصول پدافند غیرعامل در بخش خصوصی را از اهمیت بالاتری دانست و گفت: در همین خصوص مقرر شد تا با تشکیل کمیته صنایع پدافند غیرعامل در سازمان صنعت، معدن و تجارت برای کارخانجات و طرح‌های مهم صنعتی استان پیوست پدافند غیرعامل تدوین شود.
عباسی خاطر نشان کرد: در عین حال رسیدگی به امور حفاظتی در ادارات و بخش دولتی نیز از اهمیت خاص خود برخوردار است و باید نسبت به این امور هم حساسیت لازم وجود داشته باشد.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان