مهاجری: تندروها حتی به رهبری هم توهین می کنند /اکسیژن این جریان بی ادبی و هتاکی است /ذوالنوری در آینده هم تندروی خواهد کرد

جماران نوشت: محمد مهاجری گفت: اگر آقای ذوالنوری می خواست از رهبری تبعیت کند، همان دو ماه پیش به توصیه های ایشان گوش داده بود و این کار را دوباره انجام نمی داد. در آینده نیز این کار را خواهد کرد و به اعتراف خودش، مقام معظم رهبری به او گفته اند آدم تندرویی است.

مهاجری: تندروها حتی به رهبری هم توهین می کنند /اکسیژن این جریان بی ادبی و هتاکی است /ذوالنوری در آینده هم تندروی خواهد کرد

در هفته های اخیر، به دنبال توهین برخی نمایندگان مجلس به رئیس جمهور، رهبر انقلاب در بیاناتی هرگونه توهین و هتک حرمت را نهی کرده و خواستار حفظ وحدت و انسجام در شرایط فعلی شدند. در همین راستا، محمد مهاجری، فعال رسانه ای اصولگرا گفت: این موضوع یک سابقه تاریخی دارد معمولا جریان افراطی هیچ زمانی متعهد به رعایت اوامر و رهنمودهای رهبری نبوده و همواره از زمان حضرت امام و پس از ایشان این گونه عمل کرده است. به تعبیری دیگر در دوره دولت های مختلف، چنین بوده است. 

وی افزود: جریان اصولگرای تندرو همواره برای ادامه کارهای خودش به نهیب ها و تذکرات رهبری توجه نکرده است. پیش بینی ام این است که امروز هم توجه نخواهد کرد. اگر مطلب منتشر شده آقای ذوالنور را ببینید متوجه خواهید شد که در آن هیچ حرفی از کار زشتی که انجام شده، به میان نیاورده است و تنها گفته از پیام رهبری تبعیت خواهد کرد. در حالی که رهبری دو ماه پیش هم درباره موضوع استیضاح همین حرف را زدند.

این فعال رسانه ای اصولگرا ادامه داد: اگر آقای ذوالنوری می خواست از رهبری تبعیت کند، همان دو ماه پیش به توصیه های ایشان گوش داده بود و این کار را دوباره انجام نمی داد. در آینده نیز این کار را خواهد کرد و به اعتراف خودش، مقام معظم رهبری به او گفته اند آدم تندرویی است.

اصلا به اصلاح رفتار تندروها امیدی ندارم

مهاجری گفت: اصلا به اصلاح رفتار تندروها امیدی ندارم. نه تنها امید ندارم بلکه یقین دارم که آنها مدتی صبر خواهند کرد تا آب ها از آسیاب بیفتند و باز شروع می کنند. اصلا جریان تندرو اگر بی ادبی و هتاکی نکند، نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. اکسیژن این جریان، بی ادبی و هتاکی و دروغ و تهمت است. شما اگر این موارد را از این ها سلب کنید، هویتی برایشان باقی نمی ماند. بنابراین آنها چون نمی خواهند بمیرند از رفتارهای غیراخلاقی کمک خواهند گرفت.

او بیان کرد: این افراد در محافل و جلسات خصوصی خودشان می گویند حتی رهبری هم با دولت مدارا می کند و ایشان نیز در دلشان چنین می خواهند که به دولت و رئیس جمهور اهانت شود. این ها حتی خود را جای رهبری می نشانند و از جانب ایشان صحبت می کنند. خودشان را کاملا انقلابی می دانند و می گویند انقلابی گری یعنی همین، انقلابی گری از نگاه آنها یعنی توهین و تهمت، دروغ و هتاکی.

آدم های تندرو در برخی موارد بیانات رهبری را تعبیر و تفسیر می کنند

مهاجری گفت: 40 سال است که تندروها این گونه بار آمدند و با اینکه هیچ نسبتی بین رفتارهای آنها و انقلابی گری نیست، ولی خود را انقلابی می دانند. توصیه می کنم به فضای مجازی بعد از بیانات اخیر رهبری مراجعه کنید، خواهید دید همین آدم های تندرو در برخی موارد بیانات رهبری را تعبیر و تفسیر می کنند. از آنجا که مسبوق به سابقه است، حتی گاهی اوقات به صراحت یا به کنایه، توهین به رهبری نیز می کنند. به این دلیل که رهبری با آنها همراه نیست. 

وی در پایان گفت: جریان تندرو دوست دارد رهبری پیرو آنها باشد. هرجا که رهبری با مواضع شان هماهنگ است، تعریف و تمجید می کنند ولی اگر این طور نبود مدت کوتاهی سکوت می کنند و دوباره رفتارهای خود را از سرمی گیرند و نامش را انقلابی گری می گذارند.

27215

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان