کَل‌کَلِ سیدجواد رضویان و سیامک انصاری در شبکه سه

شبکه سه سیما، از امشب شاهد کَل‌کَل، کُری‌خوانی و رقابت سیدجواد رضویان و سیامک انصاری در قالب سریال «صفر بیست و یک» خواهد بود.

کَل‌کَلِ سیدجواد رضویان و سیامک انصاری در شبکه سه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اولین قسمت سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری، ساعت 20:45 امشب (دوشنبه 5 آبان) از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلمبرداری فصل اول سریال «صفر بیست و یک» به  تهیه‌کنندگی مهدی فرجی، از اواخر خرداد امسال در تهران آغاز شد و اواخر مهر به پایان رسید. فصل اول این مجموعه تلویزیونی در 25 قسمت برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته شده است.

شخصیت‌های اصلی این سریال، دو باجناق (با بازی سیامک انصاری و جواد رضویان) هستند که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها و کَل‌کَل‌ها، اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند.

سیامک انصاری، سیدجواد رضویان، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میرعلمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلادکیانی و مهبد بیور، بازیگران این سریال هستند.

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان