کورنینگ با کانکتورهای کوچک سرعت استقرار شبکه ۵G را افزایش می‌دهد

شرکت کورنینگ به تازگی از یک باکس کوچک رونمایی کرده که می‌تواند تغییر بزرگی در استقرار و همچنین پوشش شبکه ۵G ایجاد کند.

کورنینگ با کانکتورهای کوچک سرعت استقرار شبکه 5G را افزایش می‌دهد

شرکت کورنینگ به تازگی از یک باکس کوچک رونمایی کرده که می‌تواند تغییر بزرگی در استقرار و همچنین پوشش شبکه 5G ایجاد کند.

این کمپانی اخیرا راه‌حل ارتباطی خود به نام «Evolv Hardened» را با فناوری «Pushlok» رونمایی کرده که استقرار فیبرها در شبکه‌ها را ساده می‌کند. کورنینگ اعلام کرده که این باکس‌ها استفاده از ترمینال‌ها و کانکتورها را برای اپراتورهای بی‌سیم و سازمان‌ها ساده می‌کند و هدف از طراحی آن، قرارگیری سیم بیشتر در فضای کمتر است.

Evolv با فناوری Pushlok کانکتورهایی را در اختیار مهندسان قرار می‌دهد که ابعاد آن نصف باکس‌های کنونی است و همچنین می‌توانند به ترمینال‌های کوچکتری وصل شوند. این باکس اهمیت بالایی دارد چرا که سرعت استقرار 5G به علت مجوزها و همچنین فضای محدود چندان بالا نیست.

سایت‌های سلولی کوچک را می‌توان روی تیرهای چراغ، ساختمان‌ها و سایر بخش‌ها قرار داد و به علت ابعاد کوچک خود، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، شانس دریافت مجوز را نیز افزایش می‌دهند. معاون ریاست توسعه بازار شبکه‌های مخابراتی کورنینگ، «باب ویتمن» به این موضوع اشاره کرده که شبکه 5G به رادیوها و نقاط دسترسی بیشتری در مکان‌هایی مانند فضاهای متراکم و نماهای ساختمان نیاز دارد.

برای درک تاثیر این باکس روی استقرار شبکه 5G، نگاهی به تصویر زیر داشته باشید. در نمای بیرونی ساختمان شاهد قرارگیری باکس Evolv و سلول کوچک 5G هستید.

کورنینگ

از بسیاری جهات، کانکتورهای Evolv مشابه بلوک‌های لگو هستند. کورنینگ کانکتورهای کوچکتری را به عنوان افزونه دنده آن توسعه داده تا قادر به اجرای شبکه‌های فیبر به خانه باشند. در نهایت کانکتورهای Evolv بخشی از شبکه‌های همگرا خواهند بود که می‌توانند برای شبکه 5G یا موارد دیگر مورد استفاده قرار بگیرند.

طبق تخمین کورنینگ، اپراتورهای شبکه با کانکتورهای کوچکتر می‌توانند در هر محل ترمینال تا 500 دلار صرفه‌جویی کنند و همچنین هزینه‌های اتصال آن‌ها به ستون‌ها را نیز کاهش دهند که تمام این موارد می‌توانند سرعت استقرار شبکه 5G را افزایش دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان