فراخوان دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها منتشر شد

مدیران مسئول روزنامه‌ها، برای شرکت در طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها در سال (۹۹-۹۸)، می‌بایست دو نسخه از هر شماره روزنامه خود را تا تاریخ ۷ آذر به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها ارسال کنند.

فراخوان دور جدید رتبه‌بندی روزنامه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روابط‌عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، فراخوان طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها در سال (99-98) را منتشر کرد.

متن کامل این فراخوان به شرح زیر است:

«معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با هدف ارتقای کیفی روزنامه‌ها، ایجاد رقابت حرفه‌ای و سالم و روشن شدن جایگاه واقعی هر روزنامه، از مدیران مسئول محترم روزنامه‌ها (سراسری و غیر سراسری) دعوت می‌کند، برای شرکت در طرح رتبه‌بندی روزنامه‌ها (سال 98-99) مطابق شیوه‌نامه مصوب، دو نسخه از هر شماره روزنامه خود، همراه با فرم خوداظهاری تکمیل شده، جداول الحاقی و مستندات لازم را تا تاریخ 7 آذر به دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به نشانی : تهران-خیابان شهید بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه دوم، پلاک یازده، طبقه دوم، کد پستی: 1531636111، آقای خوشبخت یا خانم خرازی به شماره تماس 88735439-021 ارسال و رسید دریافت کنند.
از آنجا که برابر ماده 12 شیوه‌نامه رتبه‌بندی، در مرحله تجدید نظر، مدرک جدیدی پذیرفته نخواهد شد، از مدیران مسئول محترم روزنامه‌ها درخواست می‌شود، نسبت به ارسال کامل مدارک و مستندات، دقت لازم و اهتمام شایسته معمول دارند.
روزنامه‌های استانی می‌توانند از طریق پست سفارشی به نشانی ذکر شده، نسبت به ارسال روزنامه و مستندات خود اقدام کنند.
روزنامه‌های ارسالی برای شرکت در طرح رتبه‌بندی، مطابق تاریخ‌های اعلام شده به شرح زیر ارسال شود:
- دوشنبه، 11 شهریور، سه‌شنبه، 28 آبان و چهارشنبه، 28 دی‌ماه 1398
- شنبه، 10 خرداد و یکشنبه، 12 مرداد 1399  

5757

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان