واکنش کمیسیون‌امنیت‌ملی به مواضع مکرون درباره اسلام

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در نشست امروز اقدامات توهین آمیز و ضداسلامی در کشور فرانسه و مواضع رئیس جمهور این کشور درباره اسلام گرایی با ابراز انزجار اعضای کمیسیون مواجه شد.

به گزارش تابناک به نقل از  فارس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چندین دستور مورد بحث و تبادل نظر گرفت.

وی افزود: در بررسی تحولات روز جهانی، اقدامات توهین آمیز و ضداسلامی در کشور فرانسه و مواضع رئیس جمهور این کشور درباره اسلام گرایی با ابراز انزجار اعضای کمیسیون مواجه شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن اقدامات علیه شخصیت پیامبر اعظم اسلام (ص)، با روند جهانی مخالفت با مواضع آقای مکرون اعلام همراهی کرد. همچنین کمیسیون از دولت و وزارت امور خارجه خواست که اقدام واکنشی لازم را صورت دهد.

عمویی همچنین تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین نماینده هیات اعزامی کمیسیون جهت بررسی مباحث مرزی و امنیتی به استان سیستان و بلوچستان، ضمن ارائه گزارشی از این بازدید میدانی، از وضعیت منطقه مرزی در شهرستان زابل و دیوار‌های مرزی در منطقه سیستان ارایه داد. همچنین با رای اکثریت اعضا سوال اقای دهمرده نماینده مردم زابل از وزیر محترم کشور ملی تشخیص داده شد که با قانع نشدن نماینده زابل، این سوال به صحن علنی ارسال شد.

وی ادامه داد: در این جلسه و در ادامه بررسی طرح تشکیل سازمان پدافند عامل، 3 ماده از این طرح هم با حضور نمایندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی ذیربط پس از بررسی، مورد تصویب قرار گرفت. در صورت نهایی شدن یک بند دیگر این طرح در جلسات آتی کمیسیون، این متن جهت بررسی به صحن علنی ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در خاتمه عنوان کرد: در این جلسه بررسی مقدماتی لایحه اصلاح قانون نحوه استفاده از خانه‌های سازمانی ارتش هم در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی آغاز شد که بررسی مواد ان در کمیسیون ادامه خواهد داشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان