پیش‌بینی قیمت سکه و طلا/ صرافان چه می‌گویند؟

امروز قیمت سکه و طلا با ریزی قابل توجه در محدوده ۹۰۰ هزار تومان به ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسید و پیش بینی ها نشان می دهد این روند همچنان ادامه دارد.

پیش‌بینی قیمت سکه و طلا/ صرافان چه می‌گویند؟

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین، فعالان بازار می گویند قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی تحت تاثیر سه اتفاق مهم روندی کاهشی را تجربه کرد. برخی معتقدند عرضه ارز به بازار و تعادل بازار ارز مهمترین تاثیر را بر کاهش قیمت سکه و طلا به جا گذاشته است. قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به 13 میلیون و 900 هزار تومان و بهای هر گرم طلای 18 عیار نیز به یک میلیون و 260 هزار تومان در پایان معاملات روز دوشنبه 5 آبان ماه رسید اما بررسی ها نشان می دهد صرافان و فعالان بازار همچنان عتقدند که این روند ادامه دار است.

سکه

 برخی از فعالان بازار نیز از دستگیری اخلال گران در بازار سکه می‌گویند. محمد کشتی آرای، نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر در گفتگو با خبرآنلاین تاکید کرده است برخی افراد دست به معامله کاغذی طلا و سکه می زدند و همین کار سبب شده بود قیمت ها روندی افزایشی را تجربه کند.

 در عین حال ریزش قیمت‌ها خریداران را از بازار بیرون برده و به گفته آیت محمد ولی نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تقاضای خرید دلار به کف رسیده است. بر این اساس وی معتقد است کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه تا زمان برگزاری انتخابات امریکا تداوم خواهد داشت.

 قیمت دلار امروز با کاهشی محسوس به 27 هزار و 980 تومان رسید.امروز فاصله قیمت خرید و فروش سکه نیز بسیار افزایش یافت و صرافان قیمتی در حدود 500 هزار تومان کمتر از قیمت فروش را برای خرید سکه پیشنهاد می‌دادند.

223223

 بر اساس این گزارش

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان