افزایش فروش ایربادهای بی‌سیم اپل در پی حذف هدفون از جعبه آیفون ۱۲

اپل به تازگی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ را معرفی و بدون هدفون وارد بازار کرده که روی فروش هدفون‌های بی‌سیم مانند ایرپاد تاثیر مثبت خواهد داشت.

افزایش فروش ایربادهای بی‌سیم اپل در پی حذف هدفون از جعبه آیفون 12

اپل به تازگی گوشی‌های سری آیفون 12 را معرفی و بدون هدفون وارد بازار کرده که روی فروش هدفون‌های بی‌سیم مانند ایرپاد تاثیر مثبت خواهد داشت.

اپل با حذف هدفون از جعبه جدیدترین گوشی‌های خود، از یک ایرفون جدید به نام «بیتس فلکس» رونمایی کرد که قیمتی برابر 49.99 دلار دارد. طبق اعلام منابع زنجیره تامین، بیتس فلکس فروش بالایی را تجربه می‌کند و انتظار می‌رود این روند تا نیمه اول سال آینده میلادی نیز ادامه داشته باشد.

در این میان ایرپادهای اپل نیز با افزایش فروش مواجه خواهند شد. این محصولات بیشترین فروش را در میان هدفون‌های TWS در سه ماهه دوم 2020 داشته‌اند و سهم آن‌ها در بازار جهانی برابر 35 درصد بود. انتظار می‌رود در آینده شرکت‌های بیشتری مسیر اپل را در پیش بگیرند و محصولات خود را بدون هدفون وارد بازار کنند که نتیجه آن، افزایش فروش هدفون‌های بی‌سیم خواهد بود.

در حالت کلی فروش هدفون‌های بی‌سیم در سه ماهه سوم سال به اوج می‌رسد و سپس در سه ماهه چهارم کاهش پیدا می‌کند، با این حال موضوع امسال متفاوت است. با توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و همچنین دورکاری بسیاری از کارکنان، تقاضا برای این محصولات همچنان بالا است و افراد برای انجام کارهای خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

فروش هدفون‌های بی‌سیم در سه ماهه اول 2020 برابر با 43.8 میلیون واحد بود که در مقایسه با سال 2019، رشدی 86 درصدی را تجربه کرد. در این بازه زمانی شرکت‌های زیادی از محصولات جدید خود رونمایی کرده‌اند، با این حال انتظار می‌رود بیتس فلکس یکی از مهم‌ترین آن‌ها مخصوصا برای کاربران گوشی‌های آیفون 12 باشد.

این ایرفون بیتس از پورت USB-C بهره می‌برد و برای اتصال سریع به آیفون و آیپد دارای چیپ W1 اپل است. کاربران با 10 دقیقه شارژ این هدفون می‌توانند تا 90 دقیقه آهنگ گوش دهند و با شارژ کامل، این زمان به 12 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان