خرید بهترین برندهای لوازم نقاشی و بازی کودکان در دفتر دستک

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه ای متنوع از ابزار رنگ آمیزی و نقاشی کودک عرضه گردیده است که همگی از برندهای نامدار جهانی و یا تولید و ساخت ایران هستند

رنگ ها باید به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با کودکان مورد استفاده قرار گیرند چرا که کودکان رنگ ها را دوست دارند و به سادگی با زبان خود نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. به همین دلیل ابزارهای نقاشی و بازی کودک مانند مداد شمعی در رنگ های شاد و جذاب تولید و در بسته بندی های متنوع برای کودکان عرضه می گردد.

قرمز رنگی است که خیلی سریع توجه کودکان را به خود جلب می کند و پس از آن رنگ های زرد، آبی، سبز و نارنجی قرار دارند. این مجموعه رنگی جزء رنگ های اصلی است که حتما از آنها در تولید ابزار رنگ آمیزی استفاده می شود.

دفتردستک

ویژگی خرید مداد شمعی مناسب برای کودکان

مداد شمعی به رشد مهارت های ذهنی کودک کمک می کند. خاصیت نرم بودن مداد شمعی این شوق را در کودک بوجود می آورد که با کمترین فشار دست ایده های ذهنی خود را بر روی کاغذ بصورت نرم و روان جاری نماید. مداد شمعی ها عمدتاً دارای لفاف کاغذی هستند تا هم در دستان کودک حرکت نکنند و هم دستان کودک به آغشته به رنگ نشود! هر چند که یکی از استانداردهای مهم در تولید ابزار رنگ آمیزی کودکان استفاده از مواد اولیه غیر سمی و فاقد ایجاد حساسیت است.

ویژگی های خرید رنگ انگشتی مناسب برای کودک

کودکان دنیایی پر از رنگ و شادی دارند که در آن مدام در حال بازی کردن و فعالیت هستند. این فعالیت ها و بازی ها به رشد ذهنی و جسمی آنها کمک بسیاری می کند.

تحقیقات انجام ‌شده در زمینه فواید نقاشی با انگشت برای کودکان نشان داده ‌است که این فعالیت‌ هنری اهمیت زیادی در رشد و پرورش مغز در سال ‌های اولیه کودکی دارد. برای کودکانی که هنوز قادر به گرفتن مداد و یا قلم مو در دستان خود نیستند استفاده از رنگ انگشتی یکی از بهترین راه ها برای شروع نقاشی است.

در عین یکی از بزرگترین مشکلات کودکان در این سنین کودکی به دهان بردن رنگ و یا هر چیزی از این قبیل است! بنابراین خریداری محصولی که کاملاً مطابق با استانداردهای سلامت کودکان و بطور کامل فاقد مواد حساسیت زا باشد از فاکتورهای مهم انتخاب محصول برای کودکان در این سن محسوب می‌ شود. از دیگر ویژگی های مهم و کاربردی که باید در هنگام خرید رنگ انگشتی به آن توجه داشت این است که رنگ انگشتی انتخابی از نظر لامسه به کودک شما حس خوشایندی را منتقل کند و به همین دلیل نباید بیش از اندازه غلیظ باشد تنها در حدی که چکه نکند و در عین حال بافت نرمی داشته باشد. در هنگام خرید توجه کنید که رنگ انگشتی خریداری شده قابلیت استفاده روی کاغذ، مقوا، شیشه، سرامیک و حتی کاشی را داشته باشد.

رنگ انگشتی

نکات خرید خمیر بازی مناسب برای کودک

خمیر بازی یک سرگرمی بسیار جذاب برای کودکان و حتی بزرگسالان است که می توان بصورت گروهی فعالیت های سرگرم کننده شاد و جذابی را اجرا نمود. خمیر بازی به دلیل بافت نرم و منعطفی که دارد امکانات بسیاری را جهت آشنایی کودکان با مفاهیم شکل و حجم فراهم می آورد و در پرورش ذهن کودکان تأثیر بسزایی دارد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که قبل از خرید خمیر بازی باید به آن توجه فرمایید، قابلیت چند بار استفاده نمودن از آن است. با خمیر بازی به کودکان این امکان داده می شود که ایده های خود را بصورت برجسته یا سه بعدی خلق نمایند و هر کجا نیاز به تغییر داشت به راحتی تغییر داده و فرم دلخواه خود را بازسازی نمایند، همچنین از طریق بازی با خمیر می ‌تواند یاد بگیرد چه کارهایی از ماهیچه‌ های دست او بر می آید! امروزه خمیرهای بازی با تنوع رنگی بسیاری تولید می شوند و کودکان برای زیباتر شدن دست ساخته های خود نیازی به رنگ آمیزی آن ندارند.

خمیر بازی

خمیر بازی مناسب است که در هنگام قرار گرفتن در محیط خشک نشود و از رنگ های خوراکی و مطابق با استاندارد های بین المللی برخوردار باشد. همچنین خاصیت ضد باکتری و ضد حساسیت داشته باشد تا در صورت خوردن توسط کودک مشکلی برای او ایجاد نشود. در هنگام خرید توجه داشته باشید که خمیر خریداری شده به هیچ عنوان رنگ پس ندهد و به دست نچسبد. برای ماندگاری بیشتر خمیرهای بازی بهتر است بعد از استفاده آنها را در یک کیسه پلاستیک و یا ظرف درب دار نگهداری نمایید تا از خشک شدن خمیر جلوگیری شود.

خرید بهترین برندهای لوازم نقاشی و بازی کودک در دفتر دستک

در فروشگاه اینترنتی دفتر دستک مجموعه ای متنوع از ابزار رنگ آمیزی و نقاشی کودک عرضه گردیده است که همگی از برندهای نامدار جهانی و یا تولید و ساخت ایران مانند استابیلو (Steadtler)، استدلر (Stabilo)، فابرکاستل (Faber-Castell)، بیک (Bic)، آرت لاین (Artline) و آریا (Arya) می باشند که همگی مطابق با استانداردهای روز دنیا تهیه و تولید شده اند و والدین کودکان می توانند با اطمینان خاطر به لحاظ کیفیت و اصالت محصول همچنین با اطمینان به تاریخ مصرف محصولات آن ها را برای کودکان خود تهیه نمایند.

مداد شمعی ها در بسته بندی های متنوع مانند کیف پلاستیکی، مقوایی، طلقی بصورت قلمی و دوکی و تنوع رنگی بسیار قابل خریداری هستند.

رنگ انگشتی ها نیز در بسته بندی های متنوع مانند تیوپی و ظرفی عرضه شده که همگی دارای تاریخ مصرف می باشد. همچنین در برخی بسته بندی ها ابزارهای جانبی مانند غلطک، مُهر و سینی نیز برای آشنایی کودک با مفهوم اشکال و چاپ قرار داده شده است که آن را تبدیل به یک بسته کاملاً هیجان انگیز می نماید. کلیه رنگ های انگشتی قابل استفاده بر روی سطوح مختلف از جمله کاغذ، مقوا، سرامیک، شیشه و پارچه هستند، همینطور به راحتی با آب قابل شست و شو بوده بدون آن که اثری از آن بر جای بماند!

خمیر بازی نیز در بسته بندی های متنوع از جمله لیوانی و سطلی ارائه شده است که در برخی از بسته ها ابزار کار نیز از قبیل سفره، قالب های پلاستیکی متنوع، قلم ها و قیچی پلاستیکی مختلف جهت برش و شکل دهی به خمیر، CD آموزشی و شاد و حتی جوایزی ویژه مانند مداد رنگی قرار داده شده است!

 کلیه خمیرهای بازی ارائه شده دارای تاریخ مصرف بوده و با مواد اولیه غیر سمی و فاقد ایجاد حساسیت در رنگ های متنوع و جذاب برای کودکان ارائه شده است. بطور مثال خمیر بازی آرت لاین (Artline) از خمیر ذرت و رنگ خوراکی تهیه و تولید شده است که حتی با احتمال خوردن خمیر بازی نیز خطری کودک را تهدید نخواهد کرد!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان