مردم چهارمحال و بختیاری ۲ میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: در ۷ ماهه نخست امسال، مردم نیکوکار استان ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان صدقات پرداخت کرده‌اند.

مردم چهارمحال و بختیاری 2 میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، علی ملک پور بیان کرد: کمک‌های مردم خیر و نیکوکار استان در قالب صدقات در هر منطقه عیناً به دست نیازمندان همان منطقه می‌رسد و در قالب خدمات گوناگون برای آن‌ها هزینه می‌شود.
وی با اشاره به ارائه خدمات مختلف به نیازمندان از محل صدقات مردم استان افزود: تعمیر، تکمیل و احداث مسکن روستایی و شهری مددجویان، پرداخت هزینه‌های بهداشتی و درمانی، تأمین لوازم ضروری مددجویان و کمک به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد و توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان و به هنگام در بین جوانان از جمله این خدمات است.
مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به روش‌های نوین و آسان پرداخت کمک‌های مردمی به‌ویژه در حوزه صدقات گفت: مشترکین تلفن همراه ثابت، دائمی و ایرانسل می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.
ملک پور ادامه داد: مشترکین تلفن همراه ثابت و دائمی جهت پرداخت صدقه الکترونیکی از طریق این روش در ابتدا باید کد دستوری #80* و مشترکین تلفن همراه ایرانسل نیز #11555 را شماره‌گیری کنند سپس باید یک پیامک بدون محتوا به شماره 8877 ارسال شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #0388877 صدقات خود را به دست نیازمندان برسانند.

48

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان